уторак, 17. април 2012.

Šahbaz Ranks


Da se setimo Shahbaza, da se ne opustite previse posto on uvek vreba i kad se najmanje nadate moze da vas vako zzk i onda gotovo, tako da vas podsetim da uvek budete na oprezu.To pre svega a i momci o kojima bi pomalo veceras su iz Shahbazovog kraja tj. iz Usnebonje, odnosno poreklom su odatle a zive i rade u Svedskoj posto svi znate kako je u Svedskoj.Elem, oni su Sanjin i Youthman, vec sam malo pisao o njima ovde, mogli ste negde i zakaciti njihov Runnin This Town Moombah remix ovde negde i mogu vam reci da sam ja bas sa nestrpljenjem ocekivao nesto oficijalno i nesto u malo duzem formatu od ovih par singlova i danas se bas prijatno iznenadih kada ugledah njihov prvi EP pod imenom Balkan Dancehall, sto vrlo jednostavno opisuje ko su gospoda i kakvom se muzikom bave i odkud oni na ovim stranicama.Tako je, momci se bave dancehall-om i to vrlo modernim dancehall-om sa uticajima muzike sa bivsih prostora Jugoslavije.E sad, ja licno moram priznati da nisam dobio ono sto sam ocekivao, mislim album jeste vrlo profi odsviran, isproduciran, riddimi su odlicni, ma sve super stvarno ali ja sam ipak ocekivao malo ostrije izdanje a dobio sam premoderno i rekao bih previse komercijalno izdanje, ono za devojcice jebiga a i da budem iskren, ovo pevanje i balkanski uplivi mi najvise i kvare utisak celog izdanja, ne znam nesto mi ne stima.Jebiga, nasi ljudi preko se definitivno vise loze na te narodnjake, zabavnjake, nostalgiju i to, sto je i razumljivo, meni toga pun kurac i ne mogu jebiga.A uz sve to sam i pre slusanja ovog izdanja gledao ovaj novi domacinski film Klip, mlade rediteljke Maje Milos koja je objasnila kako se pravi film sa velikim mudima i jedno zaista remek delo koje se bavi necim sto je recimo tabu tema ovde a to je nasa divna, raspala i bezdusna omladina, tinejdzeri, srednjoskolci i ta bagra koji su odrastali uz ove nase narodnjake, city rekordse i ta sranja i kako se to sve odrazilo na njihove nerazvijene mozgove i malo sam pod jacim utiskom, tako da ovo mozda  i nisam morao slusati bas veceras posto onda mozda i ne bi toliko kenjao.Stvarno i nema smisla to raditi posto su momci svakako uradili odlican EP, meni mozda samo nije legao a i mozda sam ocekivao malo vise hard-core-a.Mislim da je Mojne objasnio u prosli petak na sta mislim.Nema veze, svakako full support momcima bez obzira sto ovo mozda i nije bila bas preterano pohvalna recenzija, ja bih vam u svakom slucaju preporucio da odslusate ovo izdanje, ima stvarno i bas dobrih stvari, recimo Tourist je meni bas odlicna, svakako odslusajte mozda vam se svidi jos neka.Takodje je izbacen i novi video za numeru Pijem viski ali meni se bas ta nesto ne svidja pa video pogledajte sami ako vam se numera svidi, od mene veceras EP, jebes spotove, evo ga njega ispod, poslusajte a mi se vidimo nekom sledecom prilikom.Toliko, aj zdravo zivo....







Нема коментара:

Постави коментар