среда, 18. април 2012.

Smesan ili cist?



Bro jutro radni narode, evo jedan jako kratak post.Prvo i prvo, hvala Strahinji koji uredjuje predobri domacincovek.blogspot. za ovako dobru preporuku ovako dobrog domaceg benda, postao sam fan bukvalno preko noci, ne gasim ovo vec danima, stvarno bez obzira koliko razne muzike slusate non stop svaki dan sa vremena na vreme se pojavi neki bend koji vas bas iznenadi i totalno raspameti.Pelagijska Argosija su meni licno jedan od tih bendova, muzika, tekstovi, ceo fazon benda, sve je apsolutni zakoNN!!Nazalost, koliko sam ja shvatio ovog benda nema vise, voleo bih da gresim i da cujem ovo uzivo ali ovaj bend apsolutno ne postoji, nema informacija nikakvih, nicega nigde i sve to ih cini mojim novim omiljenim domacim bendom.Dobro aj ne svih vremena al usli su u top 5 a slusam ih tek nedelju dana.I to sam vrlo ozbiljan, ne preterujem kao obicno.Ma sta vam ja pricam vise kada ni ne znam da objasnim koliko se meni ovo dopada i koliko je ovo kvalitetan bend.Sve sto postoji od ovoga benda mozete naci na gore pomenutom blogu, evo linka OVDE, overite ceo blog, ima odlicne domace muzike, dosta rariteta plus dokumentarci i filmovi, carski blog ne ko ovaj moj, sve manje zike a sve vise price.Nema veze, bice bolje(valjda), za sad je tako, kako jee.Eto tako i toliko za ovaj post, aj uzivajte  pa ce se gledamo...

2 коментара:

  1. Hvala ti sto si mi ishvalio blog:)
    Trebalo bi ja da se ugledam na tebe, da pocnem vise da pisem,bar meni je mnogo bolje tako kad ima vise pisanije.

    ОдговориИзбриши
  2. Nema problema i drugi put, a ovo za pisanije samo opusti ruku i udri....

    ОдговориИзбриши