среда, 18. април 2012.

Bullshit or not?-Government 4000 Soundcloud Roundup vol.9



Dugo nisam pisao post jedan za drugim, sto je meni inace bilo do jaja, ne ovo pedersko u poslednje vreme, jedan post u tri dana al jebiga, nemam vremena za sve, tako da blog malo trpi al skupio sam svasta i bice svacega necega za svakoga nekoga ovih dana tako da stay tuned.Elem, malo pre sam napisao sledeci post na blogu o prejebanoj Pelagijskoj Argosiji i mejl nisam ni otvarao posto radih ceo dan i zabole me bas al otvori ga ja nako bez veze,kad eto srece, eto ti ga na njemu ono sto najvise volim da nadjem u sanducetu a to je mejl od mister Goverment 4000-a, novi soundcloud roundup, uredno slozen i uvek bolji od prethodnog i zaista mi je cast da ovako dobar roundup ide bas na ovom blogu, realno ja pratim razne blogove i ovakve rubrike su jako ceste al ovo sto ima na ovom raspalom blogu jednom, dvaput mesecno stvarno nema nigde drugde na svetu.Dovla car opet objasnio, sve numere bas odlicne od prve do zadnje kao i uvek, prava Globalna Bass avantura, odlicna nova muzika iz svih krajeva sveta, opustite se, zagrevanje, razmrdavanje i zajebancija more poceti.Idemo, Goverment 4000 numero 9 krece, turn up your speakers muthafuckaSS!!!




































Нема коментара:

Постави коментар