недеља, 22. април 2012.

Vijetnamski sindrom


Znate mozda ono kad se probudite ujutru(ili u podne) i u glavi vam se vrti neka pesma a ni sami ne znate zasto.Meni se obicno u glavi vrti neki narodnjak il tako neko sranje koje cujem na sljaci posto se te pesme i prave da ih pevuse sabani po ceo dan, a posto sam ja ol skul sabancina, nisam ni malo imun na takve stvari.Srecom i cudom, danas kada sam ustao u glavi mi je bila ova numera koju ste mogli cuti gore, stare dobre ska pank legende Slapstick i numera Nate B koju brat, bratu nisam cuo jedno deset godina i stvarno je pitanje odkud ona u mojoj glavi danas.Bilo kako bilo, setih je se ja i setih se svojih ranih srednjoskolskih dana kada smo slusali ska i ska pank, kada smo hteli da pravimo bend, proba, svega bas, ma ludilo totalno, cudo jedno kako jedna numera moze da vas vrati u mladost.Takodje se setih i kompilacije na kojoj je ova numera bila, meni jedna od omiljenih iz tog vremena-Misfits of ska vol.1 i reko aj da je nadjem negde na netu pa da je okacim na ove stranice, mozda, ali samo mozda to nekome bude i zanimljivo.I dodjoh kuci sa posla(jeste, ja radim i nedeljom), upalih komp i bacih se u potragu.Kad oces kurac, nigde nicega brate, ni na Turskim, ni na Ruskim ni na bilo kojim drugim sajtovima bilo gde de moze da se krade ko covek NISTA!Postoji par linkova za drugi deo ove kompilacije, koja je inace sranje i nemojte ni pokusavati da je skinete, ali keca nigde.E pa neces ga majci, majku ti jebem, setim se ja da taj disk negde stoji kod mene, prebacim ga na komp, uploadujem i evo je veceras tu pred vama.Pa mogu ja nesto da imam jedini na svetu na ovome blogu, cak i ako to nikom ne treba, ekskluziva je ekskluziva!Ekskluziva u picku materinu, kompilacija stara petnest i vise godina al nema veze, meni je izuzetno draga i imam je posto je to jedan od retkih diskova koje moj pokojni brat Srki nije uspeo da zavalja u to vreme i evo je kod mene i dan, danas u znak secanja na mog najboljeg druga ikada a i na moju mladost proslu.Ako nekog zanima, na njoj se nalaze sve mlade nade americkog skapunk-a i skacore-a iz tog vremena kada je taj zvuk bio jako popularan u Americi plus neobjavljene stvari i demo snimci par bendova koji su tad bili jako veliki a to su Voodoo Glow Skulls, Sublime, Skanking Pickle i drugi.Na zalost, samo dva-tri benda sa tadasnje liste novih nada su zaista i napravili nesto, prvenstveno mislim na Slapstick i Suicide Machines, ovi ostali su ostali nepoznati zauvek.To svakako ne znaci da ova kompilacija ne valja, po meni ovo je jedna od najkvalitetnijih kompilacija na ovu temu, sjajna svirka, gomila odlicnih pesama i moja najtoplija preporuka.Ne ocekujte Funkadelic ili nekog slicnog od cijeg muzickog umece bi pali na dupe al svakako do jaja!Barem meni, ali ja nikad nisam bio objektivan, tako da morate da skinete i sud donesete sami.Eto toliko o tome, ne znam sta bih jos rekao, a da, sa ovim postom bih zeleo da pozdravim stare gejcine iz graficke Matketa i Kostura koji su se isto lozili na ovo, pozdrav fegeti, pozercine ste bili, pozercine ostali.Tako, evo za kraj jos jedne odlicne numere sa ove kompilacije, link za skidanje ispod omota i to je to.Veliki pozdrav!!!!



 






Нема коментара:

Постави коментар