понедељак, 7. мај 2012.

Imal sveze ribe?


Necu vise drviti o politici na ovim stranicama, nisam to radio do sad, pa necu ni sad, jebiga bas sam bio izgoreo po mozgu ovih dana ali toga nece vise biti obecavam.I tako nema smisla jebavati se time kad je uvek isto sve.Znaci zajebi politiku, idemo na zajebanciju i tako dugo nisam radio na ovom segmentu bloga.Znaci veceras nesto veselo i nesto za popravljanje raspolozenja i nesto sto me je vratilo u dane kada me je keva vodila sa sobom na Zemunsku pijacu, onako za ruku i kada me je uvek vukla od ribarnica jer sam ja bukvalno bio hipnotisan onim velikim tankovima sa ribom gde su u zelenoj vodi plivali ogromni somovi i cekali da ih neko kupi i da zavrse karijeru.Secam se i debelog, brkatog cike iz ribarnice koji me je uvek vodio da gledam pozadi gde je bilo jos tankova i te fore.Eeeeee, to su bili dani kad me bolelo bas za sve osim za masterse i klikere matori, a ne sad kad me sve nervira i stresira.Inace ovih dana su sklonili sve ol skul ribarnice i stare tezge sa Zemunske pijace posto gospoda prave trg da mogu dosljaci i njihove raspale zene da setaju i poziraju, picka im materina bas.I njima i novom trgu, kako cu se iskenjam na sred trga cim ga zavrse.Elem, necemo da se nerviramo i da hejtujemo vec cu vam pustiti ovog kralja koji prodaje ribu na pijaci u Istocnom Londonu na jedan vrlo primamljiv i specifican nacin.Covek je legenda totalna i evo pogledajte i sami o cem se tu zapravo radi....



 Sta kazete, tako se valja roba bre i ovo je ono sto ja zovem pravim markentingom.Covek je za jako kratko vreme postao jako popularan u Engleskoj i otuda i ovaj Grime remix njegove prezarazne pesmice.Iza nje stoje Shorty, Skepta i JME, znaci sve kraljevi Grime-a.Poslusajte, uzivajte a ispod imate i link za skidanje ove odlicne numere.Toliko, zdravo bili pa se vidimo kasnije, pozdrav....
 






Нема коментара:

Постави коментар