уторак, 8. мај 2012.

Tropical Delights


Prvenstvena ideja ovoga bloga je bila da pored nekih svima dobro poznatih zanrova poput repa, regea ili panka promovise neke tropikalne zanrove koji bas i nisu slusani niti preterano poznati na ovim nasim prostorima, odnosno razni globalni geto sub pravci  iz nekih toplijih krajeva odnosno Kariba, Juzne Amerike i Afrike.U pocetku je sve to islo kako treba ali cini mi se da sam u poslednje vreme malo zakazao pa na ovim stranicama dugo nije bilo ni Cumbie, ni Baile Funka a bogami ni Soca zvuka.Ne znam da li ja sve manje to pratim ili generalno te muzike ima sve manje u poslednje vreme, bilo kako bilo danas cemo to ispraviti u velikom stilu posto sam probrao za vas tri tako dobra miksa koji na najbolji moguci nacin predstavljaju ova tri meni a nadam se i vama tako draga zanra.Prvi miks je uradjen od strane Peruanskih predstavnika Nueva Cumbia scene, dvojca na koji mi je moj drugar Boske skrenuo paznju i mnogo mu hvala na tome posto su Dengue Dengue Dengue! nesto stvarno jako kvalitetno, egzoticno, zanimljivo i vrlo originalno na pomalo jednolicnoj Cumbia sceni, koji ce vam pokazati da Cumbia ne mora biti dosadna i uvek na isti fazon.Ovo jednostavno morate odslusati posto su momci verovatno vanzemaljci.To prvo a posle toga se malo spustamo iz orbite na zemlju i to bas u Brazilske favele kroz koje ce nas provesti DJ Comrade, predstavnik XAO Productions-a iz Ria, koji se bave iskljucivo Baile Funk-om i na ovom predobrom miksu mozete cuti striktno zenske MC-jeve, predstavnice ovog verovatno najozloglasenijeg sub zanra na celoj Tropical Ghetto Global Bass sceni.I za kraj jedan simpatican mini miksic onako kao slag na tortu na kome mozete cuti franticne i najmodernije Soca ritmove i numere.Iza njega stoji niko drugi nego nas stari drugar Government 4000 koji je pre neki dan zapoceo svoju novu miks ediciju prosto nazvanu Global.Iskreno, ne znam koji je miks bolji i koji mi se vise dopada i jako mi je drago da se sa ovim postom lagano vracamo u tropikalne vode.Eto, da ne duzimo vise, evo sva tri miksa ispod, opustite, uzivajte i makar na kratko pobegnite na neku osuncanu plazu punu crnih, oznojenih guzica.Sa ovom mislju vas ostavljam za danas, zdravi bili i veseli a mi se gledamo snije.Aj cozdra....






PRODUCTIONS 2012 by XaoProductions 


  Government 4000 - Global #2 bonus minimix by Government 4000

Нема коментара:

Постави коментар