четвртак, 31. мај 2012.

Sta ce mi pagani da me prosvetle?



Ja nemam reci za ono sto bi vam pustio danas, zaista se nadam da cete se sloziti da je ovo apsolutno remek delo.U pitanju je nova numera za Leskovacku ekipu L2K iza koje stoji gospodin Slobodan Stojicic, (nedovoljno) poznat kao L-Free u kojoj mu nesebicno pomazu i nama svima omiljene sestre Rasic tj.Ivana i Tijana.Ne reklamiram ovo zato sto mi je familija u pitanju(mislim na Rasicke) vec zato sto je ovo nesto zaista jako, jako kvalitetno, inovativno i pre svega vrlo inteligentno, siguran sam da ce ovaj momak tek biti neko na ovoj ovdasnjoj raspalo-smrdljivoj sceni.Da ne kukamo za scenu i za zemlju, svi vec dobro znate sta je i kakva je, bolje poslusajte ovu numeru i pogledajte spot koji je prati.Mala skola anarhije za pocetnike u jednoj divnoj numeri o nekim zenskim idealima.Predivno majke mi ,pogotovo sto muzika mene podseca cak na Tecno Bregu, da li je to namerno ili slucajno ja ne znam, uglavnom pustaj i uzivaj i razmisli malo o ovome o cemu se prica.Toliko, ajde PLEJ....





Eto culi ste o cemu je ovde rec, ako vam se ova numera dopala koliko i meni, mozete je skinuti na soundcloud-u odnosno ispod ovog teksta.Takodje mozete cuti i skinuti drugi deo Butaj Djuture miks edicije gospodina L-Free-a.Tako, UZIVAJTE!!!!





Нема коментара:

Постави коментар