четвртак, 21. јун 2012.

(UN)HOLY Man



Znam da ovo kazem skoro u svakom postu ali ovo sto bih vam danas pokazao, predstavio i poklonio je zaista jedan od mojih omiljenih albuma svih vremena i album koji je verovatno zasluzan za moju ljubav prema rockabilly, surf i psychobilly zvuku.Ovaj album sam dobio jos kada sam bio tinejdzer i kada sam uglavnom slusao rep ziku i kada sam se u gitarsku muziku razumeo kao Marica u kudjo.Pored toga sto je nisam poznavao, takodje je nisam ni voleo, posto su tih dana mojim soundsistemom vladali Wu-Tang, Mobb Deep i njima slicni i logicno je bilo da su mi kauboji sa gitarama tada delovali kao gomila seljacina.Bilo kako bilo na nekom punk MP3 disku, posto sam poceo da pokazujem interesovanje za pank rok sa pomalo zakasnelom reakcijom se nalazio i album Full Custom Gospel Sounds od nekoga ko je sebe nazivao Reverend Horton Heat koji sam poceo slusati onako preko kurca posto sam u startu shvatio da se ne radi o punk izdanju vec o necemu sto bih ja tada nazvao rock n roll posto nisam imao bolje ime za to.Nista, pustim ja plej i krene prva numera na albumu koja je nosila zanimljivo ime Wiggle Stick i koja je zvucala nekako ovako....





Sta znam, prva numera mi je bila onako duhovita i zanimljiva i ja rece ajde da dam sansu ovom albumu posto znate koliko tinejdzeri imaju posla u svojim petnestim, sesnestim godinama i tada krene numera broj dva pod imenom 400 bucks u kome mladi gistro svestenik Horton Heat(pravo ime Jim Heath) peva kako je ribi dao 400 dolara da kupi auto a ova ga zavrnula, kupila pudlicu, ostavila ga i sepuri se sa novi kerom a on joj vristi Bitch!I want my 400 dollars!!!Ova numera mi je vec mnogo bolje legla, zaista sam se smejao kao konj i tada pomislih da ovi i nisu tolike cave, cak naprotiv, ovde se ocigledno radilo o zajebanoj muzici za protuve i probisvete samo iz drugacijeg miljea na koji sam do tada navikao.I onda krenu numera broj tri pod imenom The Devils Chasing Me u kojoj svestenik Heat peva o tome kako ga djavo juri preko pola drzave da bi mu uzeo dusu koju mu ovaj duguje i tada bejah kupljen do kraja zivota i vrlo retko, evo petnest godina i vise prodje mesec dana da ja ovo izdanje ne cujem barem jednom mesecno a da ne pricamo o tome koliko mi je ovaj album otvorio neke nove vidike i interesovanja, posto sam odmah posle ovoga krenuo da se zanimam i za mnoge druge predstavnike psychobilly i prljavog underground country i rockabilly zvuka i redneck, white trash istorije i filozofije.Naravno da su sledeci na listi bili THe Cramps a kasnije i razni drugi predstavnici Psychobilly zvuka poput Meteors-a, Mad Sin-a i drugih ali niko nikada evo do sada nije zasenio ovo izdanje, cak ni jedan drugi album ovog Teksaskog trija iako ih u kolekciji imaju bar petnest, The Full Custom Gospel Sounds je ono sto ja zovem prava jebena, prljava RockNRoll zika sa stavom i bukvalno svaka pesma na ovom albumu je totalni kult za mene, sto tekstualno, sto muzicki, bilo da je u pitanju Lonsome Train, Loaded gun, Big Little baby ili jedna numera koja je nezvanicna himna moje ekipe, prejebano legendarna Bales of Cocaine.Pogledajte jedan fan video uradjen za ovu numeru koji savrseno opisuje njenu atmosferu i genijalnost, jeste skracena pesma ali skontacete o cem se tu radi, obavezno, obavezno pogledajte ovu pricu o snu svakog postenog seljaka.Obrati paznju!!!!




Eto videste kako jedan izgubljeni tovar moze promeniti vas zivot iz korena i kako bi bilo lepo kad bi to tako moglo.Uglavnom, bilo da ste ili niste ljubitelj rockabilly i psychobilly zvuka ovo izdanje svakako treba da imate u svojoj kolekciji posto je one of the kind i stvarno nikada dovoljno hvaljeni klasik rock n roll-a generalno.Prljavo, znojavo, duhovito i mnogo zajebano, Reverent Horton Heat i njegov najbolji album(bez sumlje) The Full Custom Gospel Sounds.Skidaj, ne razmisljaj i evo linka za skidanje ispod omotaca pa vi izvolite posluzite se, nece se pokajete.Toliko od mene za danas, budite dobri pa se gledamo!!!




Нема коментара:

Постави коментар