среда, 20. јун 2012.

Attack the floor and work it LOW!!!



Malo sam se iznenadio kada sam cuo da je Diplov novi EP sa sest novih pesama (znaci nije maxi singl ili ep sa remiksima u pitanju) u stvari prvo dugometrazno izdanje posle njegovog albuma prvenca (citaj OVDE ) iz 2004. godine.Nesto meni bese cudno pa iscekiram svoju kolekciju posto imam verovatno sve sto je Diplo ikada izbacio i stvarno je tako, svako njegovo izdanje je u stvari saradnja sa nekim, bilo da su u pitanju MIA ili Santigold, Major Lazer gde Switch igra drugu glavnu ulogu ili milion singlica sa raznim producentima poput Skrillex-a, Datsik-a ili Tiesto-a.Realno njegov solo rad mozete cuti samo na meni omiljenom izdanju Decent work for decent pay ali to je kompilacija singlova, remiksa i ostalih zajebancija pa se nikada nije vodilo kao studijsko izdanje.Hmmm, bas cudno, ladno to nikada nisam ni izvalio, uglavnom nije ni bitno, Diplov novi EP pod imenom Express Yourself se pomalo iznenada pojavio u prodavnajama pre jedno desetak dana i bas sam bio srecan sto je tako, naravno ukrao sam ga jos isto vece i kao aj da cujem, zavrsio sve, seo ko covek, sluske, buksna, pivkana i pustim.I sta bi?Pa zapravo nista, nista se nije desilo, ceo album je samo prosao i sve mi je zvucalo isto, sve pesme su mi nekako nezanimljive, previse svega, produkcija kida, sve predrkano, al nista specijalno.Sve zvuci previse kao naslovna Express Yourself koju smo vec izlizali i koja je realno najaca stvar na EP-ju, ove ostale numere zvuce ipak previse isto.Mozda sam ja prestrog ali Diplovi fetisi od pre par godina poput Baile Funk-a, Dancehall-a i ostalih geto pravaca su mi ipak mnogo blizi i drazi, Moombahton, Dub Step, Dutch House, Bounce i te fore nisu bas moj omiljeni fazon, nekako meni to ne lezi sta znam a ovo izdanje je bas to, muzika za klubove, festivale, nadrogirane hipstere i to, nekako mi je Diplo zadnjih dinu, dve sve manje geto a sve vise disko.Vi ako volite disko vise od mene mozda budete imali totalno obrnuto misljenje i mozda vam se ovo izdanje i svidi, namerno nisam hteo da stavljam link za skidanje(snadjite se sami) posto ipak cenim Diplov DIY pristup svemu od pocetka, tako da postujem i etiketu i divim im se do imbecilnosti kako su oni sve to lepo smislili i kako jos uvek daju gomilu besplatnih EP-jeva i svega i dalje nisu cave prema fanovima iako uzimaju gomilu para, tako da Mad Decent-ova izdanja necemo da delimo.Jebiga, niste mali nadjite sami.Uglavnom, ceo EP mozete od juce slusati na soundcloud-u ili ovde dole, da se ne cimate, pustajte plej i uzivajte, mozda se vama svidi vise nego meni.Ja i dalje cekam drugi Major Lazer, to mora da bude dobro da jebe rak raka.Do tada evo novog Diplo-a i novih sest buducih klubskih hitova to bez sumnje, ako volite vi izvolite dju-dju-dju-djuskajte, smejte se i podrigujte.Ajde, pozdrav....




Нема коментара:

Постави коментар