четвртак, 26. јул 2012.

Black glasses and pork pie hat



Aaaa, dobri, stari Hepcat.Ko ne zna , Hepcat su bili predvodnici retro ska i rocksteady zvuka u vreme takozvanog treceg talasa ska muzike, to jest u periodu od sredine osamdesetih pa nadalje, kada su gomila novih bendova pod uticajima The Madness i Bad Manners-a, napravili neki novi zvuk, ja licno volim da kazem belacka verzija karibske muzike.Ja licno vise volim originalni ska iz sezdesetih godina i ceo 2Tone pokret, ali Hepcat su bili jedni od retkih koje sam gotivio bas zbog svog retro pristupa ovoj muzici.A otkud oni ovde veceras?E pa drugari, kao sto sam sinoc pricao da ne volim da stavljam na ove stranice muziku koju nisam stigao da odslusam, tako isto ne volim ni da stavljam muzicke dokumentarce koje jos nisam pogledao, ono kao stavicu,, znam da je kul i to, ne mere bre.A znate samo koliko sam novih dokumentaraca i nekih rariteta dokumentovanih nasao, ne moz da verujete ali moracete se malo strpeti posto ja preksutra odo na zasluzeni odmor, malo i ja da vidim sveta, posto sam najdalje stigao do Vrsca u svojoj tridesetdvogodisnjoj karijeri, al to je neka druga prica, necemo sad da kukamo.Uglavnom, imam desetine novih filmova na lageru i zaista planiram da pojacam taj segment na blogu al ce bidne tek kad se vrnem pa se strpite.Medjutim, nocas i to sasvim slucajno nadjoh jedan vrlo, vrlo retki dokumentarac o ska muzici koji nikada ranije nisam pogledao niti sam znao da postoji a mislio sam da sam bar gledao sve filmove o ska i rocksteady-ju, prvenstveno sto ih nema toliko puno a drugo sto mi je ska zika jedna od najvecih ljubavi iz mladjih dana i ako smem neskromno ovako reci i uza specijalnost i rekoh sebi ovo mora da ide na blog odma.Prvenstveno zbog mog brata Dzonija a i zbog vas ostalih, posto se nadam da medju malim brojem citaoca ovog bloga ima jos vas koje bi ovo mozda zanimalo.U pitanju je dokumentarac radjen za Holandsku televiziju, sada vec jako davne 1992.godine, koji ne traje predugo(nekih 45 mindzi) ali je na vrlo jednostavan nacin i onako iz prve ruke, sazet tada tridesetogodisnji period ska muzike i pokreta o kome ce vam pricati creme da la creme ska pokreta a to su cuveni trombonista Rico Rodriguez, rude boy ikona Laurel Aitken koji ce pricati o nastanku ska zike na Jamajci i njegovom dolasku u Englesku, zatim osnivac i bivsi clan THe Specials-a, gospodin Jerry Dammers, kao predstavnik 2Tone ekipe i na kraju Greg Lee, pevac Hepcat-a, koji ce malo pricati o ska revival periodu koji je tih godina toliko obecavao.Jedan simpatican, kratak filmic namenjen prvenstveno postovaocima zanra a onda i svima vama ostalima koji vole muziku generalno.U filmu su se dotakli i mozda najzanimljivije teme koja bi mogla da interesuje siri auditorijum, a to je Skinhead pokret i njihove veze sa ska muzikom, politika i slicno, pa vi izvolite i odgledajte, neke stvari ce vam sigurno biti jasnije.Eto tako i toliko, mislim da sam rekao sve sto treba, evo filma ispod pa vi uzivajte.Veliki pozdrav!!!!





Нема коментара:

Постави коментар