петак, 27. јул 2012.

Prljavi truli Flashback!!!!





Jebem mu mater, ne odo na onaj festival tamo a koliko mogu videti na ovom snimku gore, Prljavi Truli Imbecili jos nisu ispali iz forme iako su ove godine proslavili trideset godina postojanja odnosno trideset godina fucking, drinking and trashing u njihovom slucaju.Koliko vidim Kurt Brench je opet pustio kosicu svoju metalersku za razliku od cele koju je furao 2004. kada su bili u Beogradu.Majko moja, kakav je to koncert bio, stvarno sam gledao razne pankerase, metalce, korovce, grind korovce i ostalu gamad ali taj koncert D.R.I.-a mi je ostao onako bas u specijalnom secanju kao jedan od najgrdjih i najludjih koje ikada posetih.To je takodje bio i jedini koncert ikada na kome sam povracao zbog neizdrzive buke a ne zbog rakije i ostalih opijata, secam se i da mi je ispalo rame dva puta tokom certa, ma divota ziva, verujte.I nista tako povucen tim divnim uspomenama ja reko aj da iscekiram da li mozda ima neki snimak tog dogadjaja na jutubu, iskreno nisam ocekivao nikakav rezultat ali sam totalno pogresio.Nasao sam, verovali ili ne jako kvalitetan snimak(sa balkona) skoro cele svirke i bio sam srecan kao kada mi je keva donela Skeletora iz Njemacku.Majke mi, skoro se nisam ovako isfleshiro i obradovao pa reko aj da podelim to odmah sa vama, mozda ce se neko obradovati koliko i ja.Totalni, totalni haos, sto cete videti i sami na snimku ispod, pa ako volite D.R.I. i jebenu crossover treshericu ovo morate odgledati.Napomena za clanove moje blize ekipe, ako pogledate ceo koncert u celosti u par navrata cete videti i naseg dragog i nikada prezaljenog drugara Srkija Majericu kako skace stage diving sa ovim ostalim ludacima.Eeee, Srki moj, gde smo bili tad a gde smo sad?Aj necemo da se bedacimo, nemamo nista od toga.Elem, odgledajte cert i uzivajte, pozdrav....




Нема коментара:

Постави коментар