четвртак, 19. јул 2012.

EP(i) Centar




Nesto ne postizavam ovih dana da slusam neku novu(a ni staru)muziku, nema se vremena jebiga, tako da nisam bas ni navracao na soundcloud ovih dana, niti sam nesto cekirao sta ima novoga kod ljudi koje pratim a i iskreno nesto se u poslednje vreme(ponovo) ne odusevljavam preterano stvarima koje nadjem na dashboard-u.Da li je to zbog toga sto pratim jedno 400 ljudi na soundu pa slusam sve i svasta ili je u pitanju nesto drugo, ja stvarno ne znam.I tako vec neko duze vreme, nista posebno i ko ga jebe.Ali danas je situacija bila itekako drugacija kada sa posla umoran dodjoh i upalih svoj voljeni dashboard na soundcloud-u.Majku ti jebem, kako odusevljenje, najveci carevi medju svim carevima tamo, elektro duo iz Minhena Schlachthofbronx, o kojima ja vec evo stoti put, izbacise svoj novi besplatni edits paKK u znak zahvalnosti fanovima za 15 soma lajkova(jes tako kaze?) na fejsbuku u kome se nalazi sedam novih, kratkih al itekako jebitacnih verzija nekih pesama medj kojima ja prepoznah samo Little Richard-a(??) al nema veze, bez obzira sto ostalih sest numera ne znam u originalu, svaka zvuci jebeno odlicno jer su to stari macani ispeglali ko pravi.Stvarno, retko dobra ekipa na elektronskoj sceni koja jebeno nikad, al stavrno nikad ne gresi uvek ludje i bolje i hvala im na ovom poklonu.Da stvar bude jos bolja, moj omiljeni Baltimorski ili BMore i Bounce producent Emynd, o kome na zalost nisam mnogo pisao kao ni o Baltimorskom house-u(koji je jedini house pravac koji gotivim inace) je danas takodje pocastio svoje sledbenike sa cak dva besplatna EP-ja od kojih je jedan u sve popularnijem TRAP maniru, al mene to malo rasma pa sam se odmah bacio na slusanje i skidanje drugog besplatnog EP-ja na kome je Emynd obradio sest klasicnih soul hitova(dobro aj pet, jedna je keep me hanging on od Kym Wild, a to ne moz bude soul da ga jebes) u klasicnom Bmore stilu, znaci 130 bita, jedno te isto, pa opet, jedno te isto i tako u nedogled.Nema veze, evo tog odlicnog EP-ja veceras ovde pa ko ne zna sta je Baltimor moze da nauci, posto je Emynd pravi covek za to.I na kraju kao slag na tortu, jedan od najacih tropical i moombahton batica na sceni,misje Mendez danas(ili juce?) svojim vernim sledbenicima pokloni jedan predobri EP sa cetiri numere koje su mu obelezile rejverske dane tj. dok nije krenuo ljude da truje sa moombahton-om.Znaci house, techno i trance hitovi u moombah ruhu.Tu su izmedju ostalih  i najveci hit od pre par godina svih trulih diskoteka i plaza sirom sveta, Bucketheads-ova Fircaj bulju dok si mlad kao i verovatno najaca techno stvar(al ko da se ja razumem)svih vremena, Mr Oizo-v Flat Beat u sasvim novim, ludackim varijantama tako da ne duzimo mnogo, zaista ovde veceras ima bas dosta odlicne muzike za slusanje i skidanje pa da predjemo odmah na stvar.Evo svega toga ispod teksta, blablabla, znate vec sve.EEEee, danas je bas bio divan dan za sve ljubitelje kvalitetne i zanimljive elektronske zike, aj uzivajte....







 






   




   

1 коментар: