субота, 21. јул 2012.

WAR VICTIMS




Najzad sam nasao link za meni licno najomiljeniji nepoznati chukachki anarho pank album ikada, uz ovo smo BrkA, nekima od vas poznat i kao Goha prsnjavali u srednjoj i od svih zla cukackih koje je Goha kupio tih dana, kada se sekao na pankerstinu i striktno na nikad cuo DIY bendove ova kaseta je meni uvek bila najomiljenija.U pitanju su Napuljske protuve malo gde znane kao The Sickoids i njihova nadaleko ne cuvena kaseta I was a teenage juvenile delinquent.Nadjoh je danas na netu i odslusah tri, cetiri puta za redom i mnogo je dobar album zivota mi, ko voli naravno, svaka stvar objasnjava koliko je sirova, prosta i predobra, vokali, svirka sve do jaja i sve jebanje mame mamine.Ceo album traje nekih 15 minuta, znaci prava pankerica, ni ne mora vise, sve je to taman kako treba.Nista, da vam dam ja album i da ne smaram vise.Moze, moze al pre svega toga hit milenijuma....





Kako ovo jebe mater, Zabari cukaju za sve pare, na albumu jos prljavija i bolja verzija ove pesme kao i takvi hitovi zivopisnih i originalnih naziva poput No flags, War Victims, Fuck Fascism, Stupid blind racist, Free Drugs itd.itd.Uglavnom skontali ste valjda sve, a  svirka tek prica za sebe.Analni seks, pa ako ste ljubitelj vi udrite.Evo linka ispod, a evo jos jedne kulturno-umetnicke numere zabavnog karaktera sa ove ploce.U stvari kasete, ovo plocu nije videlo ni u ludilu.Nema veze, evo MP3.Ua bre fashisti, majku li vam jebem a vi ostali uzivajte, puhajte ljepila i peglajte se u venaru i zdravi ostajte pa se gledamo, pozdrav!!!





Нема коментара:

Постави коментар