понедељак, 27. август 2012.

Crnezi!!!



Kao i u proslom postu ponovo se vracamo back inna days, tu negde na pocetak dveiljaditih godina,tih dana smo se jako przili na dancehall, sto smo mi tada zvali Ragga ili Raggamuffin jel za izraz Dancehall Reggae jos nismo znali.Takodje nismo znali gde da nabavimo to, kako se zovu izvodjaci, ko valja, ko ne valja i slicno.Posto sam ja vec uveliko tada slusao reggae vec sam bio upucen u neke ragga izvodjace, ali old skul ragga izvodjace poput Macka B-ja ili Papa San-a, ali likove koji su tada palili i zarili Jamajkom nisam bas poznavao, niti sam znao kako da dodjem do nekog kvalitetnijeg materijala.Srecom po mene, na mestu na kojem smo tada blejali u Zemunu, a to je bio klub Kula na Gardosu(RIP), radio je jedan lik koji se zove Paja i koji je bio skinhead(vrlo sumljivog opredeljenja) koji mi je nabavio album Be I Strong od Sizzla-e, koji mi je i dan,danas jedno od najomiljenijih izdanja u Dancehall-u ikada.Kada sam saznao za Sizzlu onda mi je vec bilo mnogo lakse i lagano sam poceo da istrazujem i pronalazim nove likove i izvodjace.Kada sam vec malo upao u celu pricu, vrlo lako sam odvojio zito od kukolja i uvek sam imao izvodjace koje mlogo volem, to su prvenstveno Sizzla, Capelton i Bounty Killa i ove koje bas i ne volim,  a to su Beenie Man, Elephant Man itd.Ko slusa i prati Dancehall otprilike zna kako i zasto i koja je osnovna razlika izmedju ovih izvodjaca.Znaci uvek sam bio pre za Rasta pricu, nego za Passa, Passa pricu.Medjutim, jedna od najacih dancehall izdanja ikada su bas iz hardcore gangsta price a radi se o nikada prejebanim kompilacijama pod imenom Black Chiney(1-8) koje tih dana nisam vadio iz deka.Black Chiney su bile kompilacije na kojima se bas furao taj ekstremni gangsterski, vrlo homofobicni ragga fazon i svaka kompilacija je brojala izmedju 60 i 80 pesama umiksovanih na razne hip-hop, Rnb i dancehall matrice.Istina je da postoje razne kompilacije i miksevi radjeni na ovaj kalup ali Black Chiney su po meni najkvalitetnije kompilacije ovoga tipa.Cisto da znate da je Black Chiney ekipa iz Majamija koja se sastoji od sest DJ-eva jamajkansko-kineskog porekla a to su Bobby Chin, Willie Chin, Walshy Fire, Brandon Lee, Special K i sef ekipe Supa Dups koji je uglavnom i miksovao svih osam delova ove kompilacije.Meni licno najomiljeniji delovi ove kompilacije su petica i sestica, koje su izasle neke 2004-05 godine i jako sam se obradovao kada sam pre neki dan video da je Supa Dups stavio na svoj profil oba ova dela u obliku miksa i to na totalno besplatni download.Eto srece, eto veselja, eto radosti i evo danas oba ova dela na ovim nasim stranicama.Kao i obicno, oni su tu podno teksta, sve sto treba da uradite je da pustite plej i da uzivate i ako vam se svidi, da ih skinete.Prosto ko pasulj pa ne casite casa, nego to i uradite.Ajde, uzivajte...





2 коментара: