среда, 29. август 2012.

You got some fucking....





Uvek me ufati griza savesti kada na blogu dugo nema punka i hard core zike, nekako se osetim ko fenser neki truli, medjutim mislim da ovaj blog, bez obzira na sve tipove muzike koji se ovde prezentuju, uvek sa sobom nosi ono sto je u panku i tim tripovima najbitnije, a to je jebeni stav.Jebeni stav!Mislim da je to ono najvrednije sto covek moze zaraditi kroz jebeno pank iskustvo bez obzira kako, kada i u kom je fazonu bio.Ako je ikada iskreno voleo i barem malo razumeo bilo sta od te cele jebene price sigurno ce ga taj jebeni stav voditi kroz ceo svoj zivot.E sad kao, otkrio sam toplu vodu, ali stvarno je sve tako prosto i jednostavno.To vam je kao deset bozjih zapovesti samo sto je ovde varijanta-nemoj biti slina, nemoj biti prodaja, ne daj na sebe, mrzi policiju, drzavu, crkvu i sva ta sranja.Da ne filozofiram, nisam preterano vican u tome, uglavnom hteo sam malo da okadim blog, da oteram maler i to i da metem malo panka i reko aj sto se malo ne bi dohvatio ove, rekao bih, mnogo bitnije teme nego sad kao ovo vam je taj i taj bend, oni su do jaja i to.Ne, veceras pricamo bas o tome, o stavu i upravo zbog toga stavih moja dva omiljena amerikanska pank benda nako za intro, u obradi ove teme ali sam vam u stvari spremio jos nesto jako, jako zanimljivo i poucno,  a to su dva kultna i rekao bih najbolja dokumentarca na ovu temu(u zadnjih deset dina) koja za divno cudo jos nisu nasla mesta na ovim stranicama.To su odlicni Punk Attitude iz 2005. godine i jos bolji Skinhead Attitude iz 2003. godine koji odlicno obradjuju ovaj ozloglaseni i ovaj jos ozloglaseniji pank stav i pank i skinhead istoriju.Ne zelim cak ni da vam dam kratak opis filmova posto ih zaista treba odgledati sa paznjom, pogotovo Skinhead Attitude, siguran sam da ce vam stvari biti mnogo, mnogo jasnije.Znam takodje da ovo nisu nikakvi noviteti ni rariteti, ali jednostavno je doslo vreme da se nadju na ovim stranicama vako u paru.Uff, bas me nesto zamara ovo pisanje veceras, moram idem da radim nesto drugo.Bez obzira na sve to, pogledajte filmove obavezno, oni nisu truli i smoreni kao autor ovog bloga.Aj, sta da vam kazem, uzivajte...





Нема коментара:

Постави коментар