четвртак, 13. септембар 2012.

Horror Kids i AntiFa Kuchke



Evo ponovo sticenice ili miljenice ovoga bloga, u pitanju je Sajsi MC naravno, nasa draga i neumorna Sajserka u novome projektu fo ol ju Horor Kids aut der.Novi projekat je pitanju, ovoga puta jedan simpaticni EP pod imenom KNVK ili Ko nije voleo Klesh? (iskreno, ja nikad dovoljno, mada sam se trudio, majke mi) uradjenog u saradnji sa mladim i sve boljim DJ-em i producentom BKO-om.Mladja hip hop publika BKO-a uglavnom zna iz rep price, decko je odlican DJ i skrecer, sto je svakako retkost na ovim prostorima, pa sam se ja ponadao kada sam cuo za projekat da cemo opet videti Sajsi u nekom novom hip-hop izdanju, posto smo se malo uzeleli svega toga.Medjutim, opet moja greska, posto su nas Ivana, Tijana i BKO iznenadili jednim Elektro-DubStep-Rap izdanjem i mogu vam reci da je moje razocarenje trajalo svega nekoliko sekundi pri pocetku numere Ulazim u Disko, kada je krenula muzika i to, kao jebem ti Elektro i to, ali mogu vam reci da kada je Ivana krenula da prasi ja sam svakako bio zatecen i moje raspolozenje se postepeno menjalo do kraja ove numere pa posle slusanja i ostale dve ja sam bio, malo je reci odusevljen.Sajsi zvuci ostrije i cistije nego ikada do sad, produkcija, bitovi i muzika izuvaju a Tijanu necu ni da kometarisem, sve u svemu, cista petica i nista sem toga.Prica ona stara i vec dobro poznata Sajsi fanovima, medjuljudski odnosi, nadanja i strahovi  provuceni kroz razne politicke, filozofske i (anti)religiozne metafore, sve ono na sta smo vec navikli od mlade Rasicke samo sve malo unapredjeno i podignuto na visi nivo, ako smem da primetim.Antifa Kuchke definitivno najaci Ivanin tekst koji sam ja do sada cuo, mada ni ostale dve nisu nista losije, znaci stvarno sve pohvale.Sve pohvale i za mladog BKO-a, definitivno treba da se baci na produkciju i da nas sto cesce obraduje nekim novim izdanjem.Ceo EP je na besplatnom download-u i njega mozete skinuti na dnu ovog posta ali prvo poslusajte ove tri numere putem JUtuba.Evo svega toga ispod, uzivajte i podrzite ove mlade ljude, nemojte ste hejterske picke.Toliko za danas, si ju lejtr, ajde pali muziku....









Нема коментара:

Постави коментар