понедељак, 10. септембар 2012.

RUN THE TRAP!!!



Nista, nastavljamo pricu koju smo zapoceli pre neki dan.Znaci Dub Step i Moombahton gube polako na hajpu posto je svet zahvatila nova ludnica ili bolje reci novi oblik ne tako novog zvuka.Klubska publika se polako zasitila preagresivnog Dub Step zvuka, kao i konstantnog bita Moombahtona(108 fo life!!!) pa su se razni poznati i manje poznati EDM(kako mrzim ovaj izraz) dosetili da naprave novu foru za zgrtanje para.Uglavnom, sve sam ovo pisao pre neki dan, radi se o sve popularnijem Trap Shit zvuku naravno, i u tom postu koji tada napisah sam pustio i trejler za mini dokumentarac Certified Trap Shit, kad eto ti ga njega, par dana posle tu pred nama.Sta da vam kazem, neke stvari su mi definitivno jasnije sada i mogu vam reci da sam se pomalo i iznenadio koliko ovi originalni Trap Rap producenti nisu hejteri, tako da je ceo hejt upucen ovom novom Trap zvuku u stvari stvar koju su napravili razni internet hejteri.Znate vec kakvi su to smekeri u pitanju, to su vam oni sto sede za kompom ceo dan i kriju se iza nekog pseudonima, jebu kevu svima, prete ubistvima i znaju sve a uglavnom su u pitanju isfrustrirani, bubuljicavi momcici koji ne smeju da prodju kroz kraj a picku su videli samo u multimedijalnom izdanju, a ovde kao prete, jebu, pucaju i ubijaju.Realno ove baje sa South side-a su prilicno otvoreni za razne saradnje sa ovim DJ-cima i to.Pa kako i ne bi kad su pametni ljudi i kad u svemu vide priliku za uzimanje jos i jos kesha.If it dont make money, It dont make sense, kako to rep came vole da kazu.Sad se vi pitate o cemu ovaj baja prica, nista pogledajte film pa cete shvatiti, ja licno sam imao utisak da je ovaj film i snimljen da se odmah u staru rese te nedoumice i sav hejt upucen prema ovom novom zanru od strane tvrdokornih rep fanova.A i to su mi jaci rep fanovi kad slusaju Rick Ross-a i Gucci(moj ti utrci!!) Mane-a i te smekere.Ja licno nemam nista protiv ovog velikog comeback-a satrog dobrog zvuka Roland 808-ice posto sam 2 Live Crew i te smekere slusao jos u osnovnoj, nekih dvadeset godina ranije.Kako zvucim matoro sam sebi kad ovo kazem, al to je, sto je.Nema veze, vidim ja da sam veceras raspolozen da pricam o bilo cemu osim o zadatoj temi pa da ja lagano batalim spiku i pustim vas da uzivate u ovom filmicu.To posle, a pre svega toga malo muzike i to parvog TRAP SHIT-a posto sam vam spremio dva odlicna mikstejpa uradjena od strane najacih likova na trap sceni trenutno.Prvi su Cikaska ekipa Flosstradamus, koji su definitivno jedni od prvih koji su poceli ovim da se bave posto vec godinama prave, razvijaju i unapredjuju ono sto se danas pravi tako kako se pravi, a posle njih i misteriozni UZ ciji je TRAP SHIT EP i izazvao celu ovu famu i pomamu.Znaci najbolji od najboljih Trap-era(Blek Stena?) a posle i ovaj simpaticni filmic.Eto, to je to, uzivajte i idemo,  RUN THE TRAPPP!!!!!











 

Нема коментара:

Постави коментар