недеља, 11. новембар 2012.

UNITE AND FIGHT!!!





E ako ste stisli plej onda ste culi prvo izdanje verovatno jedinog anarho pank benda koje ja licno bas, bas gotivim, dosta ljudi se sece na Conflict, Discharge i njima slicne, ali OI Polloi su meni licno broj jedan sto se tice ovog zvuka i ove ideje.Nocas su svirali u Novom Sadu po treci put i ja sam ih po treci put propustio, prvenstveno sto sam lenjo kopile a posle toga i sto se previse oslanjam na neke ljude, u ovom slucaju brkate sisice koje tako volu da ga zavuchu sa vremena na vreme.Nije ni bitno, tri puta sam propustio i Slayer pa nista.Mada stvarno bi bilo lepo da sam otisao, cekam sad ove pijandure da se probude i da mi kazu koliko je bilo dobro.Uglavnom, nema nesto panka u poslednje vreme, pa reko da vam dam ovaj klasik i jedan od mojih favorita sto se anrho pankerice tice.Culi ste sve gore, Resist the atomic menace, prvi EP nase zelene ali i crveno-crne skotske brace, traje celih devet minuta, odlican za razgibavanje i jutarnju gimnastiku, ja sam ga jutros odslusao u pola deset uz kafcu i jos par puta posle i mogu vam reci da mi je dan sjajno poceo.Nista, poslusjte gore ako niste, ako necete i to je u redu, kuj ga jebe, a ako vam se boze sacuvaj i svidi, mozete i skinuti ceo EP OVDE.To je to, ce se vidimo....

3 коментара: