четвртак, 20. децембар 2012.

Diggin Diaries



Ne mogu se pohvaliti da sam bio preterano produktivan po pitanju bloga u poslednje vreme, siguran sam da je mali broj ljudi koji ovo prate to i primetilo a sada cu vam i objasniti zasto. Razlog je taj sto sam se pre nekih mesec dana uhvatio vrlo nezahvalnog posla a to je sredjivanje moje muzicke kolekcije, a ona nije ni malo mala, samim tim nisam imao previse vremena za slusanje bilo cega novog otuda i nedostatak novih postova. E sada, kada kazem muzicka kolekcija, na zalost mislim na mp3 fajlove i kolekciju koja se nalazi na mom izakanom kompjuteru. Takodje, tokom godina sam sakupio i finu kolekcijicu originalnih CD-ova, ali moja najveca (i nikada ostvarena) zelja je naravno kolekcija ploca. Necu sad da vam pricam neke tuzne price, posto je u zadnjih par godina moja finansijska situacija dosta popravljena, imam dobar posao i zivim bolje nego vecina mojih drugara, ali moji roditelji su se podosta mucili, kao i vecina uostalom, iako su za razliku od mene, akademski gradjani ove usrane i raspale drzave. Samim tim (sad ide tuzan deo, spremite papirne maramice) nisam nikada imao ni kasetofon kako treba, a kamoli CD plejer ili ne daj boze, ploce i gramofon. To je moja najveca zelja, evo i dan danas, i uvek sam se divio ljudima koji strastveno skupljaju ploce i imaju u posedu neku zavidnu kolekciju istih. Upravo danas cemo pricati o najpoznatijim kolekcionarima ili kako se na zapadu kaze, Crate Digger-ima, odnosno DJ-evima, Beatmaker-ima i ostalim vinil zaludjenicima. Kazem pricati, ali ne brinite, necemo pricati mnogo, posto su ljudi sa FUSE kanala, napravili seriju dokumentarnih filmica upravo o njima, ljudima koji su najpoznatiji u ovom divnom poslu ili hobiju ili kako god hocete. Do sada je snimljeno 14 epizoda od po nekih petnestak minuta i medju gostima tu su Peanut Butter Wolf, DJ Jazzy Jeff, Jermaine Dupri, DJ Toomp, Just Blaze, J Rocc i mnogi drugi. Ja sam za vas danas odabrao tri epizode sa meni licno omiljenim likovima iz ove ekipe, a to su legende Z-Trip, Cut Chemist i DJ Muggs koji ce vam nesebicno pokazati svoje ogromne vinil kolekcije, koje koliko god impresivne bile, su obicno samo deo cele kolekcije koje oni poseduju. Ono sto je meni najzanimljivije u celoj ovoj prici je nacin kako oni redjaju i na koji nacin rasporedjuju svoje ploce, tako da neki redjaju ploce po godinama, neki po zanrovima, neki po izdavacima, neki po brzini ili bitazi itd. Fantasticni mini dokumentarci o nekim fantasticnim ljudima, najveca preporuka naravno, pogledajte ova tri a ako vam se svide i ako vas ova tema zanima, ostatak pogledajte na Fuse-ovom jutub kanalu. Eto dobili ste sve potrebne informacije, ostaje vam samo da se zavalite i uzivate. Ajde, uradite to a mi se gledamo ako sutra sve ne ode u kurac. Ma nek propadne nije steta, pozdrav i srecno!








Нема коментара:

Постави коментар