субота, 22. децембар 2012.

Sao Paulo Funk Invasion



Pre jedno dve, tri nedelje sam malo pisao o Baile Funk-u, i tu sam pomenuo kako vec neko duze vreme ne pratim desavanja na ovoj sceni i kako sam bio ubedjen da je ta scena totalno prsla. Medjutim, istina je sasvim drugacija posto Baile Funk nikada nije bio jaci i popularniji, barem u Brazilu. Glavni razlog za sve to je upravo objasnjen u filmu Funk Ostentação, koji sam tada podelio sa vama cim je izasao, samim tim nije objavljena verzija sa prevodom tako da sam ja film pogledao cisto reda radi jer portugalski ne znam ni da beknem. Srecom, dobri ljudi iz izdavacke kuce Funk na Caixa, koji su postovaocima Baile Funk-a i Tropical Bass-a poznati kao jedni od vodecih promotera takozvanog Neo Funk-a, odnosno malo elektronskije i progresivnije struje ovog zanra, takodje su i glavni producenti ovog filma, su bili dobri i izbacili su verziju filma sa engleskim prevodom za sve ljubitelje ovog zvuka van Brazila. Kako sam saznao, glavni razlog za vaskrs ovog ulicnog zvuka je u stvari taj sto se Baile Funk groznica prosirila sirom celog Brazila, tako da vise nije vezana striktno za Rio gde je i nastao, vec je dobio svoj novi epi centar a to je Sao Paulo, grad u kome vlada pomalo drugacija klima od one u Riu. Jednostavno, ljudi u Sao Paulu su vise okrenuti nekim vedrijim temama, prvenstveno skupoj odeci, dobrim kolima, dobrim picokama, zurkama i slicnom, kao i pricom kako ne trebate biti kriminalac da bi sve to stvorili. To bi otprilike znacilo da su malo veci fenseri, samim tim zvuk je primamljiviji sirim masama od onog bazicnog Rio Funk-a koji na zalost dosta glorifikuje gang kulturu, drogu, nasilje i sve ono po cemu su favele, samim tim i Baile Funk najpoznatiji. Znaci, dosli pitomi i oterali divlje, tako nekako. Ja sam vam celu pricu samo ofrlje prepricao, ceo film (sa prevodom) mozete pogledati nocas ovde i malo se bolje upoznati sa svim ovim o cemu ja baljezgam, plus sam vam spremio i saundtrek iz filma, cisto ako vam se sve ovo svidi. Takodje bih sa vama podelio i novi Neo Funk set koji je Funk na Caixa poklonila svojim fanovima, sa nekim novim stvarima od njihovog prvog tima a to su Neo Funk legenda DJ Chernobyl, Carlos Nunez, Rio Neurotic Bass i mnogi drugi. To prvo, posle saundtrek iz ovog simpaticnog dokumentarca i na kraju ceo film. Dosta je za veceras, a za sutra ce da vidimo, evo svega toga ispod teksta, uzivajte, mrdajte guzove a mi se gledamo, pozdrav!









 

Нема коментара:

Постави коментар