понедељак, 7. јануар 2013.

MZI BraderhuD



Mislim da je krajnje vreme da prestanemo da izlazimo iz prosle i da ulazimo u ovu novu godinu, jos jedan specijal za ove bozicne i novogodisnje dane, onda palim par dana posto docekah i taj odmor pa kad se vrnem da nastavimo sa standardnim, ne-specijalnim postovima. Uglavnom, bozicni praznici su u toku i sad ima tu jedna stvar koja svima mnogo znaci bez obzira da li su vernici ili ne, a to je porodica. E pa danas na ovom blogu porodicni post ili u prevodu, jedno specijalno izdanje nasih najistaknutijih clanova, samim tim i blize rodbine, gospodina Matijevica i gospodina Radojevica beder noun az Marsa i (del)Boske. Ko ne zna, to su ljudi koji pored mene najvise promovisu ovaj blog, takodje i moji verni partneri u muzika za igru miks edicijama tako da slobodno mogu reci i partneri u MZI holding D.O.O. i svemu onome sto mi reprezentujemo. Ja sam vrlo ponosan sto sam u ekipi bas sa njima dvojicom a veceras cete opet cuti i zasto posto veceras na programu imamo cak cetiri njihova nova i mnooogo dobra miksa, po dva od svakog. Za pocetak krecemo sa najnovijim Tropskim sranjima iz njihove kuhinje, prvo Marsin novi tropical bass miks pod imenom Tropical Things a zatim i DJ Steal-ov novi Big Bad Bass Mixtape. Oba miksa preterano dobra, izuvanje iz gilja i apsolutna ludnica. Zanrovski vrlo slicni ali opet tako razliciti miksevi, iskreno ne znam koji mi se vise dopada i ko je bolje odradio svoj posao. Moracete ipak to sami utvrditi posto ih poslusate, ali to nije sve za veceras. Uz ova dva miksa gratis dobijate po jos jedan Marsin i DJ Steal-ov miks, u ovom slucaju, zanrovski vrlo razliciti posto se Marsa bavio striktno Tecno Brega-om koja nas sve vise obuzima ovih dana a Boskica se vratio onome sto najvise voli a to je Drum n Bass Ragga Jungle varijanta u svom novom miksu koji je uradio u saradnji sa svojim drugarom, Peruanskim DJ-cem Gerardo Guti-jem. Znaci ima zike da se useres, taman imate sta da slusate dok se ne vratim sa planincuge. Nista, evo sva cetiri miksa dole, pozdrav za moju bracu i svaka im cast na ovako dobrim miksevima, pozdrav i za vas drugari, uzivajte pa se gledamo za koji dan. Cao, zdravo, puscaj plejjj!!!!










Нема коментара:

Постави коментар