четвртак, 3. јануар 2013.

Sarma, ruska, prasici i besplatni EP-ici





Eto tako, 2012. brzinom svetlosti prodje i evo ova nova 2013. dodje, cestitali smo se u proslom postu, da ga ne tupimo ponovo nego da krenemo na ono sto nas najvise zanima a to je gomila besplatne zike koju razni ljudi iz muzickog sveta poklanjaju svojim postovaocima tokom ovih novogodisnjih praznika. Kazem gomila, ali to ove godine bas i nije bio slucaj, skoro da nigde nema nicega, kao da nije nova godina, ali ne brinite, nismo nasli mnogo muzike ali ono sto smo pronasli je suvo zlato i top notch materijal. Nista, za pocetak jedno sjajno i slobodno mogu reci, predugo ocekivano izdanje, u pitanju je prvo oficijalno izdanje beogradskih dnb i hip-hop legendi Rahmanee-a i Wikluh Sky-ja. Zaista, pravo je cudo da ovo nismo docekali ranije, znajuci koliki su klubski hitovi bile upravo one numere koje je Rahmani producirao na Viklerovim albumima, isto tako, neki od nas se secaju Viklerovih prvih nastupa upravo sa bratom Rahmanijem itd,itd. Znaci, ovo poznanstvo i ova saradnja traju godinama u nazad, vise od decenije da budemo malo precizniji i svi vrlo dobro znamo da je ovo upravo kombinacija koja retko promasuje. E upravo takav je i ovaj prvi zajednicki EP pod imenom Do kraja sveta. Vrlo, vrlo ozbiljno izdanje bilo da se radi o Rakijevim producentskim ili Viklerovih vokalnim i  lirickim sposobnostima, sve savrseno stima, nigde ne skripi, cak naprotiv, ovo je DO JAJA! Vikler definitivno vrlo iskreno, direktno i bez foliranja prica svoju ljubavnu pricu na kraju sveta, uz to zvuci bolje nego ikad, bilo da se radi o dubstep, drum n bass ili elektroUKfunkyhiphop podlozi za koju je zasluzan Rahmani, koji je malo je reci, POKIDAO! Uz sve to, momci nisu bili skrti pa su celo izdanje dali na besplatni download i njega danas mozete skinuti ovde kao novogodisnji poklon broj jedan. Obavezno skidajte, svih 5 numera apsolutno fantasticne a definitivni pobednici naslovna Do kraja sveta i prvi singl Bella Morte. Evo videa ispod teksta a linka za skidanje ispod videa. Poslusajte, pogledajte i skidajte pa da se vratimo na ostatak price....






Culi ste i videli kako to rade Vikler i Rahmani(ne znam samo ko pusti Racu medju one fine ljude) a mi nastavljamo sa besplatnom muzikom i vracamo se na ono cime se ovaj blog najcesce bavi a to su neki tropikalni ritmovi. Dobra, stara Cumbia da budem precizniji, koju toliko volim i slusam i veceras cu vam predstaviti jednog coveka kojeg sam bas dosta slusao ove godine, ali na zalost jos mu nismo posvetili malo vise prostora sto cemo danas sa zadovoljstvom ispraviti. U pitanju je gospodin Andres Digital, jedan od vodecih Cumbia producenata novije generacije van Kolumbije i Juzne Amerike. Ne, on nije iz tih krajeva, vec nam dolazi iz Njemacke, zemlje koja se svakako moze pohvaliti zavidnim brojem odlicnih muzicara i producenata koji se bave Tropical Bass zvukom sto ce vam vecerasnji post definitivno pokazati. Andres Digital je svakako jedan od njih i svakako jedan od najvrednijih tamo posto nas vec par godina u nazad non-stop odusevljava nekim novim remiksima, mashup-ovima i editima. On svakako jeste najpoznatiji po Cumbia zvuku ali se jos bavi svim i svacim, od Moombahton-a do Soca-e, sto cete svakako cuti ako preslusate i skinete ova dva besplatna EP-ja koje nam je on nesebicno poklonio. Jeste, dobro ste culi, za iste pare (odnosno bez para) ne jedan, vec dva fantasticna EP-ja (sad vec zvucim kao oni sa teleshopa) na kojima ce nas on provesti kroz divan svet Kumbije na vrlo saren, prepoznatljiv i originalan nacin. Sta da vam kazem, od deset pesama nema ni jedne lose, sve je bas odlicno, posebno obratite paznju na drugu i cetvrtu numeru na prvom EP-ju ali i na sve ostalo. Apsolutna poslastica za sve ljubitelje tropikalnog zvuka, sto starog tako i novog i nesto sto mi je svakako izmamilo veliki osmeh na lice i ulepsalo ove tmurne dane. Evo oba EP-ja ispod, uzivajte pa idemo dalje....

 






E sad, rekao sam da Andres Digital-a nisam mnogo pominjao, sto je svakako velika steta, ali je prava misterija (cak i meni) zasto nisam mnogo pricao o So Shifty-ju, elektronskom dvojcu iz Hamburga koji su mi uz Schlachthofbronx definitivno broj jedan na Tropical Bass polju i nesto sto zaista volim najvise da cujem. Glavni razlog je njihova apsolutno savrsena produkcija, nemacki napeglana i uvek bez mane, uz to su zaista jedni od najzabavnijih i najoriginalnijih likova na ovoj sceni, nikada nisu upadali u neke zanrovske pomame i trendove, uvek su dosledni sebi i svom zvuku i uvek nam donesu nesto novo. Takodje se obicno bave remiksima i editima novije Jamajkanske muzike, bilo da se radi o Dancehall-u ili Soca zvuku, a vrlo dobro znate koliko to sve ovde volimo, i obicno su njihovi editi bolji jedno dvadeset puta od originala. Ma apsolutne legende, ako mene pitate. Ja ih pratim vec dosta dugo i proteklih par godina sam skupljao sve i svasta od njih a (uglavnom) sve to mozete slusati i skinuti na jednom mestu posto su momci izbacili jedan set sa cak 30 svojih legendarnih klubskih hitova plus deset mikseva, sve u svemu preko osam sati muzike. Ma kakve muzike, osam sati totalne ludnice i savrsenog tropikalnog zvuka i sve do jedne pesme na besplatnom download-u. E to se zove novogodisnji poklon, jos kad dolazi iz kuhinje ovakvih majstora to ne moz da ne valja. Cuj ne valja, ZAKONNN!!! Dobro, aj sad sam se malo uziveo, za malo da polomim tastaturu u naletu strasti, uglavnom, preslusajte, skidajte i znacete zasto ja toliko balim nad svim ovim. Ajde, krenite polako i po redu....







Iako se veceras bavimo tropikalnim i karibskim zvukom, Nemci su definitivno u kuci, culi ste SO Shifty i Andres Digital-a a evo i za kraj Doubla J-a, dancehall MC-ja iz Minhena. Mozda jos niste culi za njega, ali on definitivno nije nepoznat ljubiteljima tropical bass-a, bashment-a i modernog dancehall-a, prvenstveno sto obicno prati gore pomenuti Schlachtofbronx na njihovim live nastupima. Pored njih, on je poznat po saradnjama sa raznim producentima koje ja prosto obozavam, tako i da mi nije specijalno zanimljiv ja moram da ga volem. Srecom, prica nije bas takva, zaista je odlican MC u pitanju a najbolji dokaz za to je njegov set sa osam pesama koje je on uradio u proteklih par godina sa nekim velikim tropikal imenima. To su prvenstveno Murlo, South Rakkas Crew, Schlachtofbronx i Diplo, znaci sto se mene tice od ovog nema bolje. Sve numere su na besplatnom download-u i ovo je svakako savrsen nacin da zavrsimo ovo novogodisnje druzenje. Jos jednom sve najbolje u ovoj novoj, drztese, nedajtese, a mi se gledamo cim pre. Veliki pozdrav, puscaj muziku!!!!


Нема коментара:

Постави коментар