петак, 18. јануар 2013.

Video(D)rama Da Montli EdiSHNN Januar 2013



Najvise na svetu mrzim kraj januara i pocetak februara, vreme posle novogodisnje euforije, kada krene da vas pusta i spusta sve sto ste uneli u sebe proteklih dana, kada nemate ni dinara i kada krece najzesca moguca depresija. Jebeni, dosadni januar! Sto se tice muzickog sveta, ni tu situacija nije ni malo bolja, svi ispucaju svoj najbolji materijal pred kraj godine i onda krece zatisje pred novu prolecnu sezonu, Otprilike tako nekakva situacija je i na polju muzickih video klipova, sve nesto glupavo i isprazno. Ali vi dobro znate da mesecna videorama ne sme da se propusti na ovom blogu, posto neki ljudi to najvise vole, tako da sam se ja dobro pomucio i na kraju ipak napravio neku, koliko toliko pristojnu listu. Prica je neka uobicajena, malo repa, malo dancehalla, malo elektronike i sve ono na sta ste se vec navikli, novi singlovi za Dizze Rascal'a, Santigold, Vybz Kartel, Raekwon-a, Skrillex'a, Earl Sweatshirt'a i mnoge druge. Tako nekako izgleda nasa danasnja lista, sve u svemu nista specijalno ali opet pristojno, solidno i (polu) zanimljivo pa ako imate visak vremena opustite se i natenane gustirajte i uzivajte. Prvi video onako malo specijalniji koji ja posvecujem mojoj sestri Ivani Rasic, kao i bata Djomliji, povratak velikih legendi Dinosaur Jr-a i njihov novi singl za numeru Pierce the morning rain. To prvo za meni drage ljude, posle toga novi Public Enemy za mog pravog brata Velju end fo mi, majself end aj a posle i ostatak liste. Uzivajte pa se vidimo ovih dana ako uopste nadjem nesto vredno pomena, pozdrav....




























Нема коментара:

Постави коментар