понедељак, 4. март 2013.

Da me izvinete...



Prvo i prvo da me izvinete sto me nema. Nadam se da sam ponekome i nedostajao. Namerno sam malo pritajio na blogu zbog nekih privatnih stvari. Nije ni bitno, nije bilo vreme ni za muziku, ni za igru, moja devojka je u velikoj zalosti pa nikako ne ide da ja tu nesto izigravam nekakvog veselog majmuna. Bilo kako bilo, upravo na insistiranje moje devojke eto mene opet, nastavljamo po starom, sve je kao sto treba da bude, nova muzika, zajebavancija i ostale lepe stvari. Zivot ide dalje i mi nastavljamo dalje u nove radne pobede sto bi reko brat Boske (salji miks!!!). Elem, red bi bio da veceras imamo nesto stvarno lepo, bajno i sjajno sa obzirom na pauzu i sve i tako ce i biti posto je veceras na programu novo Butaj Djuture chudo druga Slobodana pod imenom Da Me Izvines. L-Free Slobodana, da budemo precizniji, necu vam predstavljati coveka posto ste do sad vec trebali da znate ko, sta i kako posto je drug Slobodan car nad carevima i (nadamo se) buduci idol mladezi u Siriji, oprostite Srbiji. Decko ubiva, zakiva i dere sa svojim editima koji zvuce kao nocna mora Robot-Sinana iz sevdaH pakla, nebo se otvorilo i nastade HAOS! Tako nekako bi ja ukratko opisao moje vidjenje ovog, kao i svih predhodnih Butaj Djuture mikseva. Pa nije dzaba Dzesika najavila ovaj novi miks (ko nije nek pogleda OVDE) sa tolikim ushicenjem. I sto bi rekla Dzesi, his most intelegent act, a ja bi rekao i sigurno najmracniji act do sada, sto nikako ne umanjuje duhovitost i dovitljivost celog izdanja. Da ne kenjam previse, to cu ostaviti muzickim novinarima, ovo je odlicno, najduze i najozbiljnije L-Free izdanje do sada, Trap, Moombahton, Elektronika, Psihodelija, Narodnjaci i ko zna sta jos, sve zbutano djuture i kako treba i dolikuje. To kao main course, a kao predjelo i uvertira, nova stvar vec prekaljenih sevdah eksperimentalista, poznatih kao Mangulica FM u novoj numeri pod imenom zijo, suad, emir. Sta da vam kazem Long Live Fudbaljice, zavrnuti rukavi na raskopcanoj sulji, kabriolet gilje, bele caje i pazarski petsto kec. Uzivajte, aj uzdravljeE!






2 коментара: