уторак, 5. март 2013.

AniMentoLurgijA



Danas jedan brzinski post gde cemo se baviti animiranim stvarcicama i video klipovima. Odavno nisam pravio nikakvu Aniramu ili nesto slicno a neki ljudi znaju koliko volim animiranu formu pogotovo stare, rucno crtane filmove. Sta da se radi, danas je toga sve manje i manje, ali postoje ljudi koji iako se pomazu kompjuterima u izradama animacije i dalje furaju taj ol skul duh crtanih i animiranih formi. E danas cu vas upoznati sa radom meni licno najomiljenijeg, uslovno receno, novog studija animacije. Oni su IMOV Studios i dolaze nam iz Belgije, odnosno Brisela i ono sto njih razlikuje od vecina studija koje ja pratim je ono iz cega oni vuku inspiraciju. A to je prvenstveno Hardcore-Metal-Punk muzika i ikonografija, stari Troma tresh klasici i naravno underground stripovi. Sve ono sto ja iz dubine crne duse svoje volem vise od leba i mogu vam reci da momci odlicno rade svoj posao i da ja sa nestrpljenjem iscekujem svako novo remek delo. Prvo su se bavili kratkom animiranom formom a zadnje dve godine su izbacili i cetiri muzicka video klipa koja su vec usla u istoriju. Poslednji je You are cut off! od Municipal Waist-a, koji ste vec mogli videti na ovim stranicama i koji je proglasen za najbolji metalski video prosle godine na raznim metalskim sajtovima. Tu su jos i video za pop punk legende Frenzal Rhomb kao i dva videa za ol skul HC cukace Reproach. Ja stvarno ne znam koji je video bolji, smesniji i brutalniji od kog, ja bukvalno svaki dan gledam bar po jedan, ovo je za nas fetishiste ispunjenje sna. Bukvalno! Sva cetiri videa mozete pogledati ovde danas kao i dva njihova malo starija animirana (nemuzicka) crtaca. Uzivajte u ovom kratkom animiranom muzickom bloku ili UMRITE! Barem je to moto ovih momaka, palite plej i videcete zasto. Ajde....
















Нема коментара:

Постави коментар