петак, 8. март 2013.

NEKI BASH LJEPI KRATEZI MILI (VANILI)



Uglavnom, pratisHmo Draganicu za Rusiju ladnu po stoti put ja i sin Kuzman stari. Dve kajsije flajke (ne bas cele) padose za slobodu naroda i narodnosti. Uglavnom, odose oni kucama svojim a ja ne mogu da spavam, podivljo sam skroz a ujutru radim. I kao slusam neku muziku, ne mogu slusam nista normalno, samu rke-cuke. Krljanje neko. A posto sam koncentraciju izgubio za bilo sta duze od desetak minuta jos pre par sati bacih se na neke meni drage cukacke EP-jeve. Ono, 12 minuta maksimum. I u svom bunilu odlucih da ih podelim sa vama pa ko hoce nek skida. Evo sta sam spremio...



Za pocetak jedan unknown klasikk. Sajkobili ko bombona,  Nju skul sajkobili bend ali sa vrlo, vrlo old skul zvukom. Jedan kratki ali jebitcni EP od osam minuta. Inace americki bend, iz Losh andjelesa ali zvuce kao da su iz engleske ekipe iz osamdesetih i bendova poput Klingonz ili Frantic Flinstones. Oni su The Grims i ako volite sajkobili ovo je pravo izdanje za vas. Uzivajte...



To bilo prvo a sad jedan od mojih najomiljenijih EP-jeva kada se vratim kuci sa posla nadrKan ko pas i kada bi se nekom najebo mame mamine a ne smem jer mi se ne ide u zatvor(ponovo). Meni licno najomiljenije Patareni izdanje ikad. Beat the Bastards i 11 minuta najbolje cukacine koje cete cuti ikada IGDE! Giulio iz Criple Bastards na mikofanu, bend se usro svim pankerima, korovcima i metalerima u cufa na ovom izdanju. Ovo je prelepo(a i mislim da retko gde ima se nadje na netu). Uglavnom, uzivajte....



I onda sam pao u nesvest....
Nastavak posta sutradan, osmog marta 2013....

Da, da, sve bi to bilo lepo da ja stvarno nisam pao u nesvest i da danas nije deveti mart vec uveliko, bar sam se izvukao za cestitanje praznika. I vi meni treba da cestitate posto je danas dve godine bloga al sutra ce slavimo, slavljenicki post i to a da sad probam da zavrsim ovo sto sam poceo. Koliko se secam sledeci na redu je jedan (da ne poverujes) legalni EP i to novijeg datuma. Novi bend na koji bi trebali da obratite paznju ako volite dobru staru treshericu crossover-icu ali sa malo modernijim twist-om. Tako nekako. SIBERIAN MEAT GRINDER se oni vikaju i za sada su izdali samo ovaj predobri EP koji mozete skinuti na adresi dole potpuno besplatno. Jupi-jej, evo kako i zvuce ovi Sibirski TrashHCtalMEcrossover gangsteri, odslusajte, skidajte, uzivajte....



siberianmeatgrinder.bandcamp.com

Nista, za kraj jos dva kratka ali jebitacna i vrlo bitna EP-ja za hard core i punk muziku. Prvo i najbolje izdanje The Exploited Army Life iz godine kad je umro Tita i ja se rodih. Army Life, Crashed Out i nama zauvek najmilija krilatica i numera Fuck The Mods, sve zajedno sedam minuta totalnog haosa. Uostalom, to bi vec trebali da imate, ako nemate sad je prilika da skinete. Posle toga i za kraj, meni licno jedan od najomiljenijih hard core EP-jeva ikad, Sheer Terror-ov Old, New, borrowed and blue, EP koji nestvarno zvuci za pojmove danasnjeg hard core-a i underground muzike, pravi pravcati HC plus par zajebancija, legendarne Walls, Broken, Everythings Fine, ma svih sedam stavri jebu matere, ujedno i poslednje izdanje u ovom pijanom postu. Skidajte malo hard kora za promenu i puhajte ljepila lepse ce te se....
eeeeee.......
Nista, klipovi, linkovi, uzivajte pa se vidimo.....



SKIDAJ!




UDAJZASKINJE!



Нема коментара:

Постави коментар