среда, 1. мај 2013.

C&S(ade)




Ne znam bas za ovo Never as good as the first time ali znam da je Never as good nego kada vam na uvce peva Sade Adu while you doin it.  Siguran sam da ce se mnogi sloziti samnom, mozete da volite ili ne volite ovakvu ili slicnu muziku ali Sade je ultimativni love makin muziKK. Dats fo SHuRR! Ali na srecu ili na zalost ovaj blog bas i nije poznat toliko po Love Makin mjuziku koliko po nekim drugim stvarima, otuda i vecerasnja kompilacija koju cu vam prebaciti. Kazem prebaciti posto su za nju zasluzni neki malo ozbiljniji i poznatiji blogeri nego ja, a to je ekipa sa meni vrlo dragog hiphop (i svega necega drugoga) bloga Passion of the Weiss (imate ga medj linkovima sa vase desne strane), ja sam samo mesindzer. Odlican blog, vrlo ozbiljna ekipa, No Fake Ass Shit, a 420 Tribute to Sade je svakako najbolji dokaz za ovu tvrdnju. Kratka ali slatka, vrlo iskusno slozena kompilacija na kojoj se nalazi deset hip-hop bombi u kojima su korisceni Sade semplovi i teme, od klasicnog hip-hopa (MF Doom, AZ, Kool Keith) do novije skole (Cyrren$y, Three 6 Mafia) do nekih malo zajebanijih C&S (Chopped and Screwed) Sade edita koji su kao savrseni za ispijanje Dirty Sprite-a i renjava do besmisla i kuliranja do besvesti. Pravi materijal za ovo predivno vreme i savrseni tribute besmrtnom SADEu. Ispod vam je kompilacija, kao i link za skidanje, uzivajte pa se gledamo, PEACE!
                             
                                 
                                                                    

Нема коментара:

Постави коментар