понедељак, 6. мај 2013.

Man of (SOLID) Steel




...u dupe ti metnem, metnem, metneeem...tako je, ovaj rocksteady klasik je tu danas da najavi jedan prvoklasni tematski miks. Mozda znate koliko na ovome blogu volimo tematske mikseve, obicno su u pitanju bili neki istorijsko muzicki miksevi ili horor, cak i parodijsko orjentisani miksevi, ali vecerasnji miks je zaista nesto sto niste culi ranije i cemu sam se ja mnogo obradovao. Prvenstveno sto iza njega stoji najaca na svetu, Solid Steel ekipa i to njen glavni predstavnik DJ Food, odnosno the one and only Strictly Kev. Ja retko kad pratim oficijalne stranice nekog izvodjaca, ali sa velikom radoscu pratim http://www.djfood.org/djfood/ prvenstveno zbog toga sto je Stricly Kev, pored toga sto je veliki DJ, Skrecher i kolekcionar vinila, veliki zaljubljenik i kolekcionar stripova, kao i animacije i grafike generalno. Stvarno, na tom sajtu uvek mozete naci neke nove i zanimljive informacije vezane za svet devete umetnosti. Ja sam oduvek bio veliki zaludjenik za stripove, mada poslednjih par godina sam malo i zardjao, ali je to ostala moja velika ljubav, otuda i toliko odusevljenje ovim miksom koji cu podeliti sa vama danas. Pogadjate, radi se o miksu koji obradjuje neke muzicke posvete nekim herojima stripa, u ovom slucaju super herojima iz DC-jevog i Marvelovog univerzuma. Prvenstveno su tu posvete najvecim herojima od svih a to su Superman, Batman, Spiderman i drugi ali i Iron Man, Ghost Rider, Flash Gordon i naravno DR Doom i DJ Food-ov favorit Judge Dread. Ako mene pitate Judge je pobedio sve ove mada meni licno omiljeni (anti) heroj je Bizlijev Lobo, a od klasicnik super heroja prvo mesto ponosno drzi Silver Surfer, cije pustolovine ponovo pratim ovih dana zahvaljujuci Essential izdanju koje je izaslo na srpskom. Ali jednu stvar da se razumemo, najbolja i najkompleksnija prica o super herojima ili anti-herojima kako god hocete, je bio i ostao Alan Moore-ov Watchmen. To mi je bio i ostao ZAKON i siguran sam da ce se mnogi postovaoci stripa sloziti samnom. Ekranizacija ovog dela je takodje odlicna, sve je savrseno, kostimi, verodostojnost originali, efekti, kamera, jedino sto su glumci MRTVI i krajnje nezanimljivi. Ali, DC je izdao i takozvano Motion Comic izdanje ovog dela i vi mozete pogledati prvo od 12 poglavlja dole, a ostatak na ovom Jutub kanalu. Ajde uradite to, pa da se vratimo na pricu o ovom fantasticnom miksu...



I eto tako, kada smo malo prosetali po mracnom svetu DR Manhattan-a, Ozymandias-a, Rorschach-a i drugih, da se vratimo u malo lepsi i optimisticniji svet klasicnih super heroja. Kao sto rekoh, DJ Food je odradio fantastican posao kada je u pitanju posveta herojima iz sveta stripa i u ovom jednocasovnom miksu mozete cuti ko se sve lozio na stripove i koji su likovi njima omiljeni, izvodjaci cije su numere koriscene su stvarno sarenoliki i medju njima su klasicari poput Queen, Elton John, Cliff Richard, preko MF Doom, Public Enemy, Snoop Dogg-a sve do Anthrax-a, Black Sabath-a i mnogih drugih. Zvuci nespojivo ali ne brinite, tu je DJ Food da spaja nespojivo i da sve klizi kao po loju. Nije dzabe Solid Steel ime na ciji pomen DJ-evi drhte i seru u gace godinama u nazad, to ne mere da ne valja. Eto, kada ste dobili sve potrebne informacije i ako spadate u grupu ljubitelja i postovaoca devete umetnosti, ostaje vam samo da pustite plej i da uzivate. Ajde, uradite to a mi se gledamo ovih dana, pozdrav!




Нема коментара:

Постави коментар