понедељак, 24. јун 2013.

Wreck-A-Party ROCK!!!


De ste dobri ljudi, evo mene ponovo, veceras se malo bavimo jednim od najbiznarnijih muzickih sub pravaca ikada i jednom od mojih omiljenih tema za davljenje vas koji nekada zalutate na ove stranice. To je nas stari prljavi old skul sajkobili mjuzik, a razlog za mojom preteranom potrebom za prezentovanjem bas ovog, nazovi pankersko-rokajbojlerskog nakaradnog kopileta je sama egzoticnost ovoga pravca duboko zakopanog u underground. Mislim, postoje ekstremniji i mracniji zanrovi od sajkobilija ali su oni uvek koliko, toliko bili dostupani, pa ako ste se zanimali za pank ili metal ili crust ili hard-core, grindcore i sta ti ja znam, to ste uvek negde mogli da nabavite bek inna dejs, pre interneta i tih sranja. Psychobilly je, rekao bih, svuda po svetu oduvek bio pravi, pravcati underground  pokret, ne preterano brojan ali sa jako tvrdokornim fanovima-zaludjenicima. Tako je bilo kada je nastao krajem sedamdesetih godina u Engleskoj i ostatku Evrope, tako je i dan, danas. Dobro, postoje par nju skul bendova iz devedesetih, poput Tiger Army ili Horrorpops koji su zabelezili malo veci uspeh kod sirih masa, ali to je vec bio novi, bubblegum psychobilly i nesto sto se veoma razlikovalo od sirovog i prljavog sajobilija sa pocetka osamdesetih. Stvarno je oduvek bilo tesko doci i do materijala i informacija cak i o vecim imenima poput Meteors-a ili Demented are Go! a kamoli o armiji nepoznatih bendova koja je tada cepala svoju preterano brzu, prostu i prljavu amfetaminsk0-parodijsu verziju Americkog redneck rockabilija i rok end rola. Ne znam stvarno zasto psychobilly nikada nije postao veci, uvek je bio beskrajno zarazan i mnogo duhovitiji od bazicnog panka, obradjivao je teme seksualnih devijacija, horor motive svih vrsta, koriscenje teskih narkotika, pravljenje sranja uvek i svuda i sve te divne stvari koje zanimaju svakog postenog psihopatu. Psiho-bili, kontaaasH, pravi izvorni prosti i retardirani ro end rol! Mislim da je jedan od glavnih razloga za toliku nekomercijalnost celog ovog pravca zelja samih bendova da ostanu tu gde jesu, duboko u podzemlju ususkani medju retkim ali lojalnim fanovima sirom planete. Uglavnom, do kaseta i ploca se dolazilo i dolazi se jako tesko a o video materijalu da i ne govorimo,  to je bas bila retkost. Secam se kada sam skinuo ovo sto cu vam pustiti veceras u nekom divx formatu jos u vreme eMule-a kod burazera na gajbi, posle nekih dve nedelje skidanja od nekog lika iz picke materine, bio sam srecan kao kuce u liftu. Stvarno, skoro sam se upisao i tada sam prvi put video kako izgledaju The Meteors, Guana Batz, Demented are Go!, Kilgonz, King Kurt i svi oni na koje sam zagrizao u to vreme i cije sam albume jurio ko manijak, plus jos gomila nikad cuo bendova, ma milina majke mi. E sad, zafaljujuci Jutubetu i sve boljem materijalu koji se moze naci tamo ja iskopa najzad i The Best of BLOOD ON THE CATS, legendarno i jedo od retkih originalnih psychobilly izdanja u celosti, i to oba dela. Ekstremno redak materijal, stvarno sam se obradovao kada sam ga pronasao i reko aj da ga podelim sa vama, mada nesto i nema pretrano zainteresovanih za ovake zajebancije, al ako takih medju vama ima, eto nadam se da sam vas obradovao. Nista, uzivajte u cudesnom i bizarnom svetu old school Psychobilly skole....


  

Нема коментара:

Постави коментар