петак, 21. јун 2013.

Video(D)rama Da Montli EdiSHNN JUN 2013



Au sine, tri sata ujutru je, ja tek stigao sa sljake, prokuvao sam, gace su mi mokre, ne znam di teram, mozak mi je prokljucao! Jos kad udjete kod mene na gajbu (zivim u potkrovlju zgrade iz 191?) ma milina ziva, dodajte na ovih tries jos dvaes stepeni i to mu dodje to. Znaci od spavanja nista, dzaba klima i ta sranja, ne pomaze NISTA! Sta cu, de cu, sutra opet radim, ne ide da sad idem negde da blejim a i svi su vec uroljani gde god bi otisao, a u poslednje vreme imam nizak prag tolerancije prema pijandurama i zvalenju na uvo i za vratom a i sutra odo da gledam Goatmare and the Hellspades prvi put u zivotu, u utorak Slayer, a u nedelju ako da bog i sreca junacka, Guitar Wolf u Gun klubu! Znaci bice zajebancije cele nedelje, bolje lepo sednem, buksna, vopi i da lepo napravim junsku Video(D)ramu. Ovog meseca jedan kratak ali sladak pregled, deset spotova iz ovog meseca da budemo tacniji i da krenemo iz pocetka. Prvi video je novi singl za moje drage sestre Rasic, njih moramo prve da ispostujemo da mi ne bi pucale u koleno! Verovatno ste vec videli ali ne fali da pogledate ponovo spot za numeru Gledaj! Malo drugaciji fazon od onog sto smo navikli, sorcici, topici, denseri i te fore, ma ludlo jedno zivo. Posle prelazimo na malo kontraverzniji materijal, iako je Ivanin spot kao provokativan, mislim tako kazu novinari i ostala gamad, ma pustite to, novi klipovi za Die Antwoord i Major Lazer ce vam objasniti da je Gledaj! laku noc deco za ovo sto cete videti. Blago bolesno i retardirano, al mi to tako volemo, ako niste u fazonu nemojte ni gledati. Posle toga malo Gabba-Dancehall zvuka. Jeste, dobro ste procitali, nasa miljenica Feral The Kinky i njeni drugari u jednoj totalnoj bolestari od numere, posle toga kraljevi ovog novog Trap zvuka Flosstradamus u njihovom novom singlu. Isto ludlo, zezanje, nakon toga drugi singl za Congo Natty-ja sa albuma Revolution koji cekamo kao ozeblo sunce. Posle toga legende Poljske reggae-ragga-dancehall scene, Dreadsquad i njihov ortac Blackout JA. Posle toga idemo na dva spota koji nisu bas iz ovog meseca ali nisu nasla mesto na majskoj Vidorami pa da ispravimo to, posto su to singlovi sa albuma koje najvise i slusam ovih dana. To su Freestylers ciji novi album jebe mame mamine, ali to smo i ocekivali od njih, kao i legende ORB i Lee Scratch Perry u numeri Fussball sa odlicnog novog zajednickog projekta. Za kraj novi projekat za ikonu undergroud rapa, MF Doom-a, u ovom slucaju JJ Doom-a u novom singlu Bookhead. Pa ako niste Bookhead i volite vise da buljite u ekran, verujem da cete uzivati u sledecih cetrdesetak minuta. Nista, pali plej i uzivaj a mi se vidimo sutra, prekosutra, ajde zdravo bili....





















Нема коментара:

Постави коментар