среда, 19. јун 2013.

THA WICKEDESS TING



....eeeeee drugari, taman sam pre desetak dana istripovao da sam izasao iz da kazemo kreativne (vid kurca) krize i napisah dva, tri posta zaredom kad oces karu, crche mi kompujter. I tako, deset dana bez kompa, prestao sam da pijem, smrsao pet kila, cak sam i procitao pola knjige kad eto meni njega nazad. I eto i mene nazad, flasa pive, buksa i idemo lepo iz pocetka. Tacnije receno, idemo od onog dana kada mi je riknuo komp i to bas na pola originalnog posta za ovo sto predstavljamo veceras. A to je jedan simpatican dokumentarac, lajv nastup i gomila intervjua zapravo, snimljeni za jedno vece kada je nas dragi JUNGLE mjuzik slavio svoj rodjendanac, dvadeseti po redu. Mislim da je i malo stariji, ali ljudi kazu dvaes pa aj da ne pametujemo tu nesto bez veze. Stari dobri dzangl, koji smo mi malo promovisali na ovim stranicama koliko znamo i umemo u nadi da cemo najzad objasniti svetu da Jungle nije Drum and Bass sa Ragga seplovima, nego nesto totalno drugacije, underground zvuk crne engleske omladine sa pocetka devedesetih koji je, u vreme kada se pojavio,  bio nesto sto niko nije mogao ni zamisliti, totalno druga prica od svega sto ste mogli cuti do tada. Ne zaboravite da je to pocetak devedesetih, imali ste hip hop, imali ste acid house ali JUNGLE je bio zvuk koji je objasnio, bass toliko dubok i jak da vam je pomerao bubrege a ritam, to je tek prica za sebe. Ne moz to isprogramirani drum n bass da skine nikad, to je bilo nesto specijalno, a tek semplovi leb te ne jebo, sve ono sto se inace i slusa. Soul, dub, hip hop, reggae i sve sto vam padne na pamet, preko svega toga pobesneli engleski  raggamuffin MC-jevi, to je za mene to. 1995-1996-1997e godine smo mi to negde izvalili, i slusali godinama posle naravno, ali tih godina nije bilo boljeg i egzoticnijeg materijala od neke ragga jungle kompilacije. Dat voz d SHITT! Uglavnom, obrni, okreni, 2013. je godina, elektronike na sve strane, dubstepovi, trepovi, picke materine, jungle vise nije popularan, niti preterano produktivan godinama u nazad, ali ako pratite novu elektroniku provalicete da se sve vise ponovo provlaci stari dobri jungle zvuk, isto kao i acid house i to onaj najstariji, sto je super i sto je strava. Ljudi su se ocigledno uzeleli starog zvuka ali i gomila klinaca se navlaci na to i to se moze videti i u ovom filmu. Engleska neka balavurdija djipa nesto,mene ako pitate, a ne pitate, publika je najnezanimljivija na ovom koncertu ali je zato line up jako zajeban, cucete legendu Jungle-a i coveka koji je pravio matru sestrama Kovac za numeru Dzanglj je masivan, M-Beat-a, kao i oridzinal ragga mana, General Levy-a, kao i intervjue sa polovinom Ragga Twins-a, Kenny Ken-om, MC Navigator-om, Devious D-jem i gomilom prastarih faca i pionira Jungle zvuka. Malo svirka, malo spika, skola Jungle-a ko ne zna i podsetnik na stare dane za ove sto znaju. Sta da vam kazem, pustajte plau, opustite se i uzivajte...


Нема коментара:

Постави коментар