недеља, 9. јун 2013.

Neznani Klasici vol 1-The Beauty


....cant you see brother, without LSD I see colors...

Sa esidom ili bez ja odlucih da napravim novu rubriku na blogu pod imenom Neznani Klasici. U stvari, ta rubrika nije nista novo, zapravo imam nameru da vratim blog u neko stanje od pre godinu, godinu i po dana kada sam na ove stranice gotovo svakodnevno stavljao neki album, EP ili kompilaciju direktno sa mog harda, sve sa linkom za skidanje. Medjutim, vremena su se promenila, retko ko to sme danas da radi, gomila blogova, vecina zapravo su ugaseni bas iz ovih razloga, ali ko ga jebe, idemo opet nelegalni download za sve pa dokle nas ne ugase. Nece valjda, nismo bas toliko citani i svakako sam se i ja, a nadam se i vi uzeleli malo starije i malo nepoznatije muzike koju je ovaj blog u startu besomucno promovisao i kacio. Takodje cu re-uploadovati neke stvari za koje su linkovi ugaseni ali otom, potom, sve u svoje vreme. Jel ste skontali o cem se radi? Jeste? E super, evo za koje sam se izdanje odlucio da pocasno otvori ovu nasu novu-staru rubriku. U pitanju je album vrlo neoriginalnog naslova Beauty and the Beat, relativno nepoznatog hip-hop umetnika Edan-a izdatog 2005.godine. To je ono cime se ja besomucno drogiram ovih dana, lezi mi na zlo, masno zelenilo koje konzumiram predhodnih nedelja a i sama psihodelicna, prasnjava atmosfera mi jako lezi ovog jesenjeg leta. Kisa udara po prozoru a ja razlivam boje u glavi zahvaljujuci ovom remek-delu nekovencijalnog hip-hopa. Ovo izdanje, iako je prilicno nepoznato, ima kultni status medju postovaocima alternativnog hip-hop-a prvenstveno zbog toga sto je rec o retko kvalitetnom izdanju, bilo da se radi o produkciji, bitovima, tekstovima ili samoj tehnici repovanja a sve te stvari potpisuje sam Edan, koji je celo izdanje uradio potpuno sam, od skrecha do repovanja i svega ostalog. Najcudnije u celoj prici je da Edan nikada pre ili posle nije uradio nista slicno, u stvari nista nije preterano radio ni pre ni posle ovog izdanja, mlaki prvenac i par mikseva nakon ovog albuma i to je to. Zaista velika steta posto je ovo izdanje pravi mali dragulj u moru predosadnih alternativnih, prepametnih i predepresivnih belih repera koje izdaju Anticon i njima slicni. Ono sto ovo izdanje izdvaja od drugih je neverovatna psihodelicna pozadina posto je Edan uradio fantastican posao koristeci semplove i delove starih psihodelicnih rock ploca iz sezdesetih i sedamdesetih koje su njegova najveca ljubav posle repa i svojim idolima iz ove sfere je i odao pocast u fantasticnoj numeri Rock n Roll. E sad, kada kazem psihodelicna atmosfera, ne mislim na ono topi mi se glava, iscureo mi mozak psihodelija, naprotiv ovde je rec o, kako da objasnim, nekoj pozitivnoj psihodeliji posto momak sve vreme zeli reci da covek moze sebi priustiti razna psihodelicna iskustva totalno strejt, bez sintetickih haludza, samo pomocu zvukova i boja. O svemu tome govori predobra I see colors, odlicna Promised Land i najbolja numera na albumu Beauty. Takodje, ono sto se meni dopada je to sto Edan uopste ne zvuci belacki, ako me razumete i pored cele pozitivne poruke koje ovo izdanje nosi, on i dalje zvuci veoma ostro i liricki potkovano. Stvarno ne znam sta je bolje na ovom izdanju, muzika ili rep mladog Edan-a, sve u svemu ovo izdanje izuva koliko je dobro i ako volite hip-hop, trip hop i pravi rep ovo je izdanje za vas. Njega mozete skinuti u celosti ako kliknete OVDE, ali ako niste bas sigurni dal ja prodajem maglu i tu nesto kenjam mozete prvo odslusati album u celosti na Jutubu odnosno ovde dole. Tako, uradite to ili nemojte, meni je sve jedno, ako imate neke zelje sta da kacim posto ce ova rubrika ici ovde bar jednom nedeljno vi javite, do tada uzivajte pa se gledamo, si ja....



Нема коментара:

Постави коментар