среда, 5. јун 2013.

ZOUK BASS SERBIA


Kako pravim ove postere u Paint-u to je cudo jedno. Pogledajte taj font, pogledajte taj kvalitet, te piksele, ma sve u globalu, cudo sam majke mi. Lepo sam ja rekao Photoshop je za cave, Paint je za prave brkate momcine! Isto kao sto je Trap i Dubstep za cave a Tecno Brega i Zouk Bass su za prave kurate momcine! Dobro aj necemo da diramo Dub Step posto je on za mene mrtav odavno, ene ga mladjani Skream dade otkaz pre neki dan, kaze nije to vise to, a mi kazemo dobro si izvalio burazeru! Dobro, aj sad, nije Dub Step danasnja tema, pokoj mu dusi, nego Zouk Bass. E sad, sta je Zouk Bass, kako je nastao, ko je bio prvi, ko krade, ko laze i tome slicno je jedna od glavnih tema po muzickim blogovima ovih dana, a mi smo to pokusali donekle da objasnimo OVDE I OVDE tako da ne bih to radio danas ponovo. Na kraju krajeva, prava istina je jos uvek tamo negde i to je skroz OK posto koliko god da je ovaj podzanr nov i egzotican, nije se bas stvorila neka prevelika (pozerska) fama oko svega toga, kao sto je bio slucaj sa Dubstep-om, Moombahton-om i Trap-om poslednjih godina. Nekako se ovaj podzanr tiho usunjao i nasao mesto za sebe medju pravim i ozbiljnim postovaocima nove globalne BASS elektronike i mislim da je to sasvim u redu. Naravno, na ovaj zanr nisu ostali imuni ni oni retki Tropikalisti iz Beograda koje mi stalno reklamiramo, promovisemo i podrzavamo na ovom blogu, a to su oni isti ljudi koji su prvi uhvatili Tropikal Bass, kao i Moombahton i sada Zouk Bass voz. Naravno to su Milan Djuric AKA Neki Stranac, Vladimir Popovic AKA Government 4000 i last but not least Nenad Matijevic AKA Marsa. Svako u svom maniru naravno, tako da veceras slusamo dva odlicna Zouk Bass remiksa Nekog Stranca kao i po (obrati paznju) tri nova Zouk Bass mikstejpa od Vlade i Marse. Mislim da vam bolja skola Zouk Bass-a ne treba pa da ne drvimo kudjo vise nego da predjemo na stvar. Sve po redu kako je i najavljeno, uzivajte i znojite genitalije uz lenje i egzoticne zvukove Zouk Bass-a a mi se vidimo kad se vidimo, pozdrav....







Нема коментара:

Постави коментар