среда, 18. септембар 2013.

FavoRIDDIMZ vol.2-1991


Veceras nastavljamo sa onim sto smo zapoceli u proslome postu i nastavljamo da odajemo pocast zlatnoj eri dancehall-a odnosno devedesetim godinama prosloga veka. Stizemo do drugog dela tj. 1991. godine, najveselije godine moga i zivota mnogih drugih u ovoj raspaloj Srbiji, ja se stalno zajebavam pa Srbiju nazivam Sirija na ovome blogu, a vidite sta se desava, odneo vrag salu i tako spojio ove dve nesrecne zemlje na jedan bolestan nacin. Uglavnom, jebacemo vas Jenkiji kad, tad a po svemu sudeci jebacete vi sami sebe majke vam ga raspale. Nego necemo o politici, znate da ja to ne praktikujem, uglavnom 1991. godinu je,  pored gradjanskog rata u nas, obelezila i totalna ekspanzija Dancehall zvuka koji je leta 1991. bio broj jedan po svim TV i radio stanicama sirom planete. To na zalost nije dugo potrajalo zahvaljujuci aferi Boom Bye Bye inna Batty Boy head, koju vam sada necu prepricavati, uzdam se u vasu informisanost, barem onih ljudi koje Dancehall uopste interesuje. Uglavnom gay lobi te godine skloni Shabba Ranksa zauvek sa komercijalnih lista, samim tim i stvori jos vecu mrznju kod stanovnika karibskih ostrva i tako nacini Dancehall najhomofobicnijim pravcem svih vremena, evo i dan danas. Pored svih tih zanimljivih i kontraverznih stvari Dancehall reggae te godine nekako dobi svoj danasnji oblik i Riddim postade mnogo siroviji i sa sve manje bazicnih i Digikal reggae prizvuka, posebno je takozvani Steelpan sintisajzer zvuk izdominirao pa su takvi i danasnji Riddim-i koje sam ja odabrao kao najsvetlije predstavnike te 1991. godine. Takodje sam vam ponovo i kako ste valjda i navikli spremio pakovanje sa tim (po meni) najacim Riddim-ima za skidanje, 5 komada kao i prosli put, originalna izdanja sa originalnim izvodjacima. Pored najpoznatijeg u ovoj grupi, cuvenog Carolina Riddim-a koji je od mladog Shaggy-ja napravio toliku zvezdu (posto se on bas i nije izjasnjavao protivu gay populacije, niti je imao toliko kontraverzne tekstove), tu su i predobri All Fruits Ripe Riddim, Bully Beef Riddim, Gold Spoon Riddim i meni omiljeni medj omiljenima You Dead Now Riddim. Evo i kako ti Riddim-i zvuce u najpoznatijim verzijama a na dnu i linka za skidanje. Tako, uzivajte, reuploadujte ovaj blog dok ne dobije svoj pravi izgled kao sto sam vam i objasnjavao u proslom postu pa se mi gledamo za dan, dva. Pali plej, skidaj kompilaciju i slobodno reci hvala, mada slaba vajda od toga ovde vidim ja, ajde....













Нема коментара:

Постави коментар