петак, 25. октобар 2013.

Prava Psiho Prica


Da iskoristim moj poslednji post u kome ste mogli (a i dalje mozete) skinuti kompilaciju nekih odlicnih Psychobilly obrada, da jos malo davim o ovome, nikada dovoljno promovisanom pravcu i da ispunim obecanje dato mom burazeru Dzoniju, koji je inace jedini covek koga ja licno poznajem da voli Psychobilly i Neo Rockabilly muziku koliko i ja (ako ne i vise). Obecanje je bilo da cu narednih dana (od tada prodje dva meseca) na blog staviti jedan vrlo, vrlo redak i jedan od retkih dokumentaraca o sajkobiliju uopste koji sam pronasao na jednom odlicnom Jutjub kanalu. Ime dokumentarca je vrlo prosto i kao da mu je VH1 produkcija dala ime a ono glasi Psychobilly-Behind the Music. Vrlo originalno nema sta, ali to nije ni bitno, bitno je da je dokumentarac jako kratak i vrlo precizan po pitanju  kako je, zasto i gde nastao Psychobilly. Ustvari to bas i nije neki specijalan dokumentarac vec gomila intervjua sa ljudima koji su stvorili scenu i bili u njoj od samih pocetaka. To su izmedju ostalih (ALE ALEE) Chuck Harvey (Frantic Flinstones), Nigel Lewis (The Meteors), Alan Wilson (Sharks), Eric Haamer (Batmobile), Humungus iz Coffin Nails-a i mnogi drugi. Cini mi se da je u pitanju DVD rip posto se film sastoji iz tri dela, The early days na kojem mozete cuti kako je sve pocelo, The Funny stories (mislim da je tu sve jasno) i Music Section gde mozete cuti Frenzy, Frantic Flinstones, Coffin Nails i The Sharks. Eto to mu dodje to, odlicna lektira za postovaoce zanra kao i za neke ljude koji bi hteli to postati, sto da ne, bolje Sajkobiler nego neki hipster govnar, zar ne? Uglavnom, tu su sva tri dela pa vi izvolite uzivajte i prijatno vam bilo, a mi se vidimo ovih dana, spremio sam vam jos par zanimljivih dokumentaraca pa iscekirajte i to sutra, prekosutra. Tako i toliko, zivi bili pa se vidimo, pozdrav!









Нема коментара:

Постави коментар