уторак, 28. јануар 2014.

(za) 110 soma pregleda velki freeDL SC PaKK


Posto sam jedini covek koji je pokvario bloger ikada na kugli zemaljskoj ovaj blog vise ne radi nego sto radi zadnjih mesec, dva. Sjebo sam komp, sjebo internet, mejl, jutub, sve sto postoji a na bloger ne mogu da udjem danima. Ali najzad sam im dohakao, znam i ja po nesto pa sam mu provalio foru sta i kako i evo mene ponovo taman da proslavimo 110 soma pregleda. Znate da mi to ne slavimo tek tako vec vam sada vec po starom obicaju na svakih deset soma iljada pregleda delimo linkove sa pesmama koje mozete skinuti za dzaba a da svakako zavredjuju vasu paznju u svakom pogledu. I to ne dvanest pesama, ne sesnest vec pedeset bato, ima se slusa tri dana a probrano sve lepo, fino, pustas muzikicu i uzivas ko pravi. Ako ste intu dis shit naravno. Ako niste idite blejite negde drugde, ako jeste eto veselja, selekcija prezajebata kao i obicno, no fani bizniss. No 1 Sound in the town! Barem mi mislimo da je tako, a mozda i tripujemo. Bilo kako bilo, ovo se vrti zadnjih par meseci sto se tice moderne muzikice, veliko pakovanje za sve citaoce bloga, one koji to nisu, one koji navrate ponekad i sve ove ostale. Vazda svi nama zivili, veseli i zdravi bili pa navratite jos koji put kad vas put nanese, uzivajte u muzici probranoj od strane mene glibavogaa, skidajte sta vam se svidja a mi se divilivimo tu i tamo, aj puscaj ziku batali spiku...























































Нема коментара:

Постави коментар