недеља, 19. јануар 2014.

Japanese food put you inna good mood!


The music scene has got me down cuz I dont want to be a clown...ponavljala je Blockhead-ova pesma od pre par godina i to je najbolji opis kako se osecam u poslednje vreme po pitanju nove muzike koja nam se svakodnevno servira. Uzasno sam umoran od belih anoreksicnih alternativnih dvopolaca sa jedne strane i nadrkanih camuga sa tetkama po facama i njihovog haiku repa tipa karam drvo, karam, karam drvo sa druge. Ako mene pitate, kreativna kriza vlada na svim muzickim sektorima, od onih alternativnih preko komercijalnih pa sve do dubokog underground-a. I kada me je devojka pre neki dan upitala zasto ne pisem blog, ja sam samo odgovorio "nemam o cemu". Istina je zapravo da sam nasao novu sljaku gde se kidam od posla pa nemam ni snage ni vremena ali i da realno nemam neku posebnu temu. E pa sve se to promenilo nocas kada sam u neko gluvo doba otkrio fantasticnu bandu japanskih skampa (da, da, dobro ste procitali) koji su me totalno oduvali svojim stajlingom, nastupom i muzikom. O cemu ovaj prica, pitate se vi a ja vam kazem prvo pustite video ispod pa ce vam stvari biti malo jasnije...



Eto o tome pricam, snimak ovog japanskog jam session benda koji se sastavljen od psihodelicnih ljudi skampa je dosao kao melem na ranu mojoj napacenoj dusi zeljnoj necega iole zanimljivog. Oni se zovu Oboreta Ebi No Kenshi Houkokusyo ili ako hocete pravilno 溺れたエビの検死報告書 sto bi u prevodu znacilo "Izvestaj sa autopsije udavljenog skampa", dolaze iz Osake i sviraju neku fuziju recimo Primus-a i The Residents-a sa uticajima japanske anime kulture, horor soundtrack muzike i debelog funk-a. Kao sto ste mogli i videti veliki bend je u pitanju i svi nose maske tako da im je identitet potpuno nepoznat sto na kraju krajeva zvuci totalno legitimno i daje celom projektu tu pravu misticnu notu a slusaocu (i gledaocu) osecaj da stvarno slusa trupu pravih dzinovskih skampa sa svetlecim zelenim ocima iz dubine nekog japanskog mora. Ovaj bend opasno preti da postane moj novi omiljeni bend ali bilo kakav materijal, informacije i tome slicno je totalno nemoguce pronaci jer su svi sajtovi, facebook stranica i slicno na japanskom tako da ako neko ima neku informaciju ili bilo sta o ovom bendu bio bih mu zahvalan do neba za vek vekova. Nesto ne verujem da ce se to desiti ali nada umire zadnja i meni (a i vama) ostaje samo da uzivamo u nekolicini live snimaka na jutubetu. Evo jednog takvog, desetominutnog nastupa u kome skampi sviraju A)Opening, B) Play with audience i pod C) ending. Zvuci kratko ali pogledajte i shvaticete da je vise nego dovoljno, uzivajte pa se (nadam se cesce) vidimo ovih dana, peace!

Нема коментара:

Постави коментар