петак, 7. фебруар 2014.

SELECTA!!!


Da li je Jungle bio too too ruff ili ne ja ne znam, po meni nije ali ko ce ga znati, ja znam da je vladao pocetkom devedesetih, nije bilo jaceg zvuka sto se gramofona i drum masina, semplera i tih stvari tice. Mislim na Evropsko trziste naravno, u Americi je divljala zlatna rep era, na ostrvima najaci dancehall ikada snimljen a u Engleskoj, samim tim i ostatkom kontinenta, vladao je jebeni sirovi RAGGA JUNGLE SOUND! Uporedo je cvetala i RAVE kultura ali meni je Jungle scena uvek bila milija i srcu bliza. Kasnije iznikla Drum and Bass scena me je uvek ostavljala prilicno ravnodusnim u vecini slucajeva ali desetine tih Jungle himni iz 93e, 94e ce vazda ostati evergreen za mene. Na blogu ste mogli videti vecinu dokumentovanog materijala iz tog periodu i toga na zalost ima jako malo ali zlata vredi pa iscekirajte to ako niste, ako ste u tom zooonu i to. Takodje smo gledali i veliku Jungle zurku povodom 20 godina Jungle manije a veceras spektakl, vracamo se direktno u 94. godinu na ORIDZINAL DZANGL KLESH na kojem su koplja ukrstili legendarni Kenny Ken, Devious Dee i Mickey Finn, kao i jedina dama medju njima DJ RAp. DJ Rap je po meni realno i iskidala ovaj klesh, zapravo su svi pokidali na epskom nivou a ko je stvarno pobedio proverite sami, ali to je i najmanje i bitno na ovom snimku. Mnogo je bitnija ova back inna days varijanta, sta se furalo, koji je danss bio popularan i naravno sta se slusalo na jednoj zurci ovakvog tipa. Na zalost, to danas vise ne postoji, zurke izgledaju drugacije, kao i ljudi, muzika, moda i sve ostalo, i ceo taj nostalgicni trip daje ovom snimku posebnu draz. U, al sam se razmazo, nije bitno, danas sam isao da se sisam i izvalio sam da sam skroz osedeo (posedeo?) i sad me uvatio trip da sam mator al koga to bole kurac, to nije tema, tema je JUNGLE BIZNESS so pul it up selecta one more time i te fore, run di place bomboklattt, krece bad boy selection, uzivajte i prijatno (jebo godine i tako cemo svi geknuti kad tad!)so JUMP JUMP JUMPUPTODISSS!!


Нема коментара:

Постави коментар