недеља, 2. фебруар 2014.

Video(D)ramma Da Montli EdisHNN Januar 2014 (Decembar-Novembar 2013)



Dje ste raja, sha ima, nadam se da kao sav normalan svet ne radite danas nista, da ste pod pokrivacem sa svojom lepsom (ili ruznijom) polovinom i da kulirate dok napolju vetar nosi kuce, bandere, kucice, macice i ljude. Za divno cudo docekah i ja jednu slobodnu nedelju koju sam prespavao (jer moja lepsa polovina ima ispitni rok) i koju sam odlucio da iskoristim da bih napravio jednu veliku Video(D)ramu koju ste do pre par meseci mogli pratiti jednom mesecno na blogu. Razne obaveze, lenjost i moja apsolutna nezainteresovanost za novu video produkciju su ucinile da se Video(D)rama (kao i mesecni MZI mikstejp) ugasi na neko vreme. E pa posto je nedelja, napolju ladno i nema potrebe izlaziti, eto prilike da ja sklepam a vi da na miru pogledate sta je bilo najzanimljivije sto se muzickih klipova tice zadnjih tri meseca recimo. Pocinjemo sa prvim singlom sa meni licno omiljenog albuma poslednjih dana, novi Reverent Horton Heat i Let Me teach You how to eat sa predobrog albuma REV. Poslusajte obavezno ako volite dobri stari RHH a nakon njega idemo na najaci klip sa ovih protora u zadnja dva, tri meseca. Gdin Bandar i njegova Piknik banda ce vam prepricati svoju verziju svima nama dobro poznate price. Kao i svi normalni ljudi brze bolje bezimo iz Srbije i nastavljamo sa novim singlom stoner rock legendi Red Fang i sa njima otprilike zatvarmo gitarski blok i prelazimo na ovaj drugi, moderniji kanal. Novi Quatic i Diplo otvaraju ovaj blok sa singlovima sa svojih najnovijih izdanja, posle toga Breaks Ghetto Funk bomba u vide Cee-RooOvoga spota za pesmu Give It Up u kome posthumno gostuje tata Djejmz. Posle toga neoficijalni singl sa dancehall albuma godine (i ove i prosle), WARD 21 i Mic Magician. Posle majk madjionicara prelazimo na ono sto je svakako bilo najace na hip-hop sceni 2013.godine, novi spotovi za Danny Brown-a i Run The Jewels, posle njih (nista spektakularni) novi Deltron 3030 a odmah zatim njegov srBski rodjak BVANOMATOR5000+ (elektricna masina sa mozgom goveda) koji kao Milan Tarot kad esid pojede nas vodi do splitske Kise Metaka koja ce nas uputiti sta (kada i gde) oni jedu u jednoj odlicnoj elektronskoj nebulozi. Kad smo vec kod nebuloza tu je i novi Trouble Andrew a za kraj malo tropikalstine, novi El Remolon u svojo kiseloj Nu Cumbia nebulozi i jedna odlicna progresivna kuduro stvarcica od novih nada pod imenom The Busy Twist. To mu dodje to, petnest spotova iz proteklih dana sto su iza nas, uzivajte, sirite ljubav a ne polne bolesti, vezbajte psihu i fiziku a mi se vidimo cim prije, pozdrav!

 




























Нема коментара:

Постави коментар