понедељак, 21. април 2014.

IZAKOVA LISTA




...nije losa ova fora na jutubu kao celi albumi za slusanje, to nije bilo u moje vreme. Pre samo par godina morao si da juris stvar po stvar, ako ima uopste, pa spor internet dok ocita sve pa se smoris pa zaboravis sta si hteo, sad sve lepo fercera, pustis ceo album neki sto te zanima pa ako ti se svidi skines sve lepo, ako zivis negde van Srbije nedajboze odes pa kupis. Da ne pricamo kad nije bilo neta, pa kad nije bilo rezzaca diskova, pa pre kaseta al toga se ja vec ne secam, nisam bas toliko mator. Elem, da iskoristim tu prednost jutuba ppa da vam u nedostatku nekog boljeg materijala na blogu pustim sta sam ja slusao u zadnje vreme dok sam (uglavnom) igrao The Binding Of Isaac po treci put u zadnje dve godine. Ko ne zna , Binding of Isaac je 2D igrica inspirisan biblijskim motivima radjena u Flash-u, nesto poput omaza starim arkadnim igricama iz osamdesetih tipa prvih par Legend of Zelda i tome slicno. Tipa ides po sobama, skupljas razne stvarcice, pucas, pobedis kraljicu i ides na sledeci nivo dok je ne obrnes. E pa ovde ima jedna fora a to je da svaki put kada upalite igricu ona nikada nije ista, uvek je neka druga fora u pitanju, neke nove stvari, ne postoji Save nego picis dok je ne zavrsis a to sve traje nekih sat vremena ako znate da igrate. Uglavnom, ovo nije blog o igricama pa vas necu puno daviti ali ja stvarno ne znam sta je to sa tom igricom i zasto sam se toliko navukao, nisam gejmer, ne igram nista drugo, slabo sam igrao igrice i pre ako ne racunamo komodor 64, spektrum, amigu, segu master i te stvari, ali ova igrica je toliko zabavna, morbidna, duhovita i naravno zarazna da to nije normalno. Takodje, ova igrica ima kultni status ne samo zbog grafike i vrlo originalne price vec i zbog sjajne muzike ali ja nju obicno ugasim, pustim na winamp-u neki od albuma koje bih vam veceras preporucio i on lepo pici taman dok je ne zavrsim posto sam apsolutni MASTER ove igrice ali kako i ne bi bio kada samo to cepam. Zbog atmosfere i dinamike ove igre to je obicno neko metalsko-korovsko-pankersko ili cak repersko izdanje i ja vam ih veceras predstavljam kao favorite bas za ovu igricu, neka izdanja sigurno znate,, neka mozda ne znate, sva su u celosti ovde veceras i mozete ih cuti putem YT-a. Prvo izdanje je novo i zaista mi je zao sto nije dobilo zaseban post, to je novi album NY anarho pankera Morning Glory ili M Glory kako ih pankeri zovu, fantasticno melodicno pankersko izuvanje i totalna preporuka MZI bloga! Takodje uz Izaka cesto ide i Jonwyne-ov The Rap Album No.1 ali njega nisam nasao na jutubu a svakako vam ga od srca preporucujem, ostala izdanja su malo starija i poznatija pa da pomenem i njih posto nikada nisam stigao da pisem o njima, bilo kako bilo, evo mog izbora za savrsen soundtrack za The Binding of Isaac, taman da vam preporucim i neku igricu posto to jos do sada nisam uradio kao i neke sjajne albume, iscekirajte i uzivajte a mi se vidimo u sledecem postu da proslavimo 120 000 pregleda, veliki pozdrav do tada!























Нема коментара:

Постави коментар