четвртак, 24. април 2014.

peset komada za stoodvajes soma pregleda DEO PRVI



..rece u proslom postu da se vidimo zA sto i dvajs iljada pregleda al evo mene i ranije, spremiJo ono sto uvek spremmam kad predje cifra deset soma pregleda, nije kao da je to nesto bitno al uvek lepo to proslavim, protiv uroksa i da se zafalim dragim citateljima. Ko ne zna slavimo tako sto vam ja lepo spremim jednu veliku FRI DOVNLOD selekciju sa svim onim numerama sa SCa da su dzaba a da su totalno izuvanje, barem po mom neskromnom misljenju. Lista je gotova, pedeset novih stvari, veceras prvi deo, odnosno prvih 25 (zapravo prvih 26 nesto sam se zabrojao bemliga) poslusajte dal valja i skidajte sta vam se svidja a ako vam se bas svidja reklamirajte nas tamo po internetu pa kad predje tih sto dvajs soma ja cu metenem i ostatak. A ovaj nesretni blog koji je tako lepo obitavao u andergrandu skoro tri godine sad ima i stranicu ne onom fejsu pa overite i to. Fejs shmejs jebes to, nego da vidimo sta smo spremili za gospodu drugove...aaa zapravo nista novo, sve novo a sve po staromm, lista sarena kao i obicno, sve smuljano lepo i lagano, breaks, hip hop, dancehall, juke, jungle, trepovi, tverkovi, trilevi, zajebavam se, cucete i sami ima svasta nesto lepo. Uglavnom, hvala sto pratite ovo moje sranje i dalje, zdravi bili i vazda srece imali, pratite i dalje, slusajte dobru ziku, barem toga ima uvek, nadam se da vam i ove strane pomazu u izboru i odabiru svega toga i da ce tako i ostati u danima, mesecima, godinama i vjekovima koji predstoje.. Nego da batalimo govore i predjemo na mejn event i da krenemo lagano jer ima zike kolko oces, evo liste, pustajte lagano i skidajte sve je dzaba, uzivajte, opustite zivac  a mi ce se gledamo, nastavak u sledecem broju...






































Нема коментара:

Постави коментар