субота, 2. јул 2011.

This song is not about the person....






Ovo je opet jako, jako privatan post a objasnicu vam kasnije i zasto.Elem, drugari imao sam neki flesh, verovatno od ovih sranja gore koje nisam video a kamoli gutao godinama.Uglavnom citam ja Generation Bass blog i DJ UMB koji sve to uredjuje pise o nekom meksosu koji je smislio novi stil a to je nesto sto se zove Gabbaton i ja proverim u cemu je caka i izvalim da baja radi mesavinu Moombahtona i Gabbera i pokidam se od smeha jer sam se setio tih zajebancija kad smo bili tinejdzeri i setim se kako smo se zajebavali uz Gabba zvuk.Ko ne zna Gabba ili Gabber je najekstremniji pravac u tehno muzici tada i uglavnom je bio popularan u Holandiji odnosno Rotterdamu gde je cela scena i nastala.E sad u to vreme(sredinom devedesetih) moji vrsnjaci i malo stariji likovi su se przili da budu rejveri sto mi nikad nismo bili, a Gabba zvuk su prezirali pa smo mi to svedusno prihvatili i cak se jedno vreme kidali na privatnim zurkama na ovo sranje koje nikad niko nije shvatio ozbiljno vec kao mnogo dobru i nenormalnu zajebanciju pogotovo kad imate 16-17 dina i tek otkrivate cari hemijskih derivata.Znaci skakanje do plafona dok vam pena ne krene na usta.Nas klince je na sve to nalozio matori perverznjak iz kraja poznatiji kao Manojlo koji je imao zvucnike visoke jedno dva metra i slusao je iskljucivo klasiku i Gabber u slobodno vreme, pogotovo u vreme kucnog reda.Svako ko ocekuje nesto umetnicki vredno i dostojno kulturnog coveka neka odma prestane da cita ovaj post posto cu ja sada pustiti par hitova na koje smo se specijalno przili i flesh koji sam pomenuo na pocetku se odnosio na ovu pesmu koju bih pustio sada i koje sam se setio slucajno ali ne mozete verovati koliiki mi je osmeh izmamila na lice.Nadam se da neko iz stare ekipe cita ovo posto upravo sledi ultimativni sega-mega, medjuplanetarni parti hit i najjaca hedbenger stvar za zurke svih vremena koja govori o necemu sto je u dobrom delu zasluzno za nase, sad matore ali nikad oporavljene i zauvek sprzene mozgove.Lets go mili....





Eto videli ste o cem se tu radi, zaista uzviseno delo umetnosti generalno bilo da se radi o muzici ili o tekstu ove numere, ako nista ovo je stvarno probudilo mnogo uspomena i kad smo vec u kuci da vam pustim jos par hitica.Jebiga nigde ne mogu da nadjem gabber verziju ODB-jevog mega hita Shimmy Shimmy Ya koja mi je ono sto se kaze second best, pa ce te morati da se zadovoljite sa ovih par stvari.Ujedno ovo je i poslednji tehno post koji ce te procitati na ovom blogu, cisto da se zna!!!!!Aj puscaj lafove....




I ova za kraj speshl dedikejshn za mog druga Gohu, vec drugi put ga pominjem danas, nece to na dobro da izadje


Нема коментара:

Постави коментар